eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa komputerów przenośnych (laptopów)



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Poznań: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
Numer ogłoszenia: 266378 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Familijny Poznań , ul. Staszica 15, 60-526 Poznań, tel. 0 61 8 436 304, faks 0 61 8 436 305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.familijny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, w dwóch różnych konfiguracjach do biura Fundacji Familijny Poznań przy ul. Św. Marcin 51a, 61-806 Poznań. 2.Wykonawca dostarczy komputery przenośne (laptopy) w liczbie 50 sztuk w konfiguracji nr 1 i 7 sztuk w konfiguracji nr 2. Szczegółowy opis poszczególnych konfiguracji (ich minimalnych parametrów technicznych, oprogramowania i wyposażenia) zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania oferty, o najwyższej jakości, jednorodny oraz pochodzący od jednego producenta w ramach poszczególnej konfiguracji. 4.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 5.Oferowany sprzęt będzie objęty minimum 24 miesięczną gwarancją. Zasady naprawy i serwisu sprzętu w okresie gwarancji zawarto we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 PZP tj.: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia na dostawę komputerów przenośnych (laptopów) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę co najmniej 50.000 PLN brutto każde. 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2.W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Dokonanie oceny spełniania wymaganych warunków nastąpi zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ, z których musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunki, a w przypadku niespełnienia choćby jednego z nich skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wyżej wymienionych warunków lub tych, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy (w tym także, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa) do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: 1.1Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.5Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto PLN każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca akceptuje pozostałe warunki SIWZ wykonawca winien złożyć: oświadczenie, że przyjmuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ (na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określającego jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4.W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie 1.1 do 1.4. 4.2 Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika. 4.3 Oferta złożona przez spółkę cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna, w związku z czym zapisy niniejszego punktu 4.1 i 4.2 mają do niej odpowiednie zastosowanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.familijny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Familijny Poznań, ul. Św. Marcin 51a pok.24, 61-806 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Familijny Poznań,ul. Św. Marcin 51a pok.24, 61-806 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.