Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Poznań: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
Numer ogłoszenia: 266378 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Familijny Poznań , ul. Staszica 15, 60-526 Poznań, tel. 0 61 8 436 304, faks 0 61 8 436 305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.familijny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, w dwóch różnych konfiguracjach do biura Fundacji Familijny Poznań przy ul. Św. Marcin 51a, 61-806 Poznań. 2.Wykonawca dostarczy komputery przenośne (laptopy) w liczbie 50 sztuk w konfiguracji nr 1 i 7 sztuk w konfiguracji nr 2. Szczegółowy opis poszczególnych konfiguracji (ich minimalnych parametrów technicznych, oprogramowania i wyposażenia) zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą składania oferty, o najwyższej jakości, jednorodny oraz pochodzący od jednego producenta w ramach poszczególnej konfiguracji. 4.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi posiadać znak CE potwierdzający, że spełnia on wymagania określone przez normy europejskie. 5.Oferowany sprzęt będzie objęty minimum 24 miesięczną gwarancją. Zasady naprawy i serwisu sprzętu w okresie gwarancji zawarto we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 PZP tj.: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia na dostawę komputerów przenośnych (laptopów) odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę co najmniej 50.000 PLN brutto każde. 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2.W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Dokonanie oceny spełniania wymaganych warunków nastąpi zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V SIWZ, z których musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunki, a w przypadku niespełnienia choćby jednego z nich skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wyżej wymienionych warunków lub tych, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy (w tym także, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa) do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: 1.1Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4Aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.5Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto PLN każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca akceptuje pozostałe warunki SIWZ wykonawca winien złożyć: oświadczenie, że przyjmuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ (na Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 3.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określającego jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4.W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie 1.1 do 1.4. 4.2 Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika. 4.3 Oferta złożona przez spółkę cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna, w związku z czym zapisy niniejszego punktu 4.1 i 4.2 mają do niej odpowiednie zastosowanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.familijny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Familijny Poznań, ul. Św. Marcin 51a pok.24, 61-806 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Familijny Poznań,ul. Św. Marcin 51a pok.24, 61-806 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.1..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





