eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzkówUdzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 900 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gorzków w 2014 r. w związku z realizacją projektuEnergia słoneczna w gminach Gorzków i Rudnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Gorzków: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 900 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gorzków w 2014 r. w związku z realizacją projektu: Energia słoneczna w gminach Gorzków i Rudnik
Numer ogłoszenia: 266348 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224350 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1 900 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gorzków w 2014 r. w związku z realizacją projektu: Energia słoneczna w gminach Gorzków i Rudnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na udzieleniu długoterminowego kredytu w wysokości 1 900 000, 00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gorzków w 2014 r. w związku z realizacją projektu: Energia słoneczna w gminach Gorzków i Rudnik. 1)Wymagania dotyczące kredytu: a)Uruchomienie kredytu maksymalnie w wysokości 1 900 000, 00 PLN nastąpi na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w jednej transzy, w terminie do trzech dni po podpisaniu umowy, jednak nie później niż do dnia 28.07.2014 r. b)Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat na warunkach określonych w SIWZ. c)Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.03.2015 r. d)Karencja w spłacie odsetek do dnia 30.09.2014 r. e)Okres kredytowania do dnia 31.12.2020 r. 2)Harmonogram spłat i wysokość rat kredytu (PLN) są następujące: a)31-03-2015 - 24815,00 b)30-06-2015 - 24815,00 c)30-09-2015 - 24815,00 d)31-12-2015 - 24815,00 e)31-03-2016 - 39815,00 f)30-06-2016 - 39815,00 g)30-09-2016 - 39815,00 h)31-12-2016 - 39815,00 i)31-03-2017 - 78855,00 j)30-06-2017 - 78855,00 k)30-09-2017 - 78855,00 l)31-12-2017 - 78855,00 m)31-03-2018 - 100000,00 n)30-06-2018 - 100000,00 o)30-09-2018 - 100000,00 p)31-12-2018 - 100000,00 q)31-03-2019 - 100000,00 r)30-06-2019 - 100000,00 s)30-09-2019 - 100000,00 t)31-12-2019 - 100000,00 u)31-03-2020 - 131515,00 v)30-06-2020 - 131515,00 w)30-09-2020 - 131515,00 x)31-12-2020 - 131515,00 3)Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4)Spłata odsetek: kwartalna (kwartały kalendarzowe), ostatniego dnia roboczego każdego kwartału. 5)Oprocentowanie kredytu zmienne, ustalone na podstawie stawki WIBOR 1 M + marża (stała niezmienna). 6)Marża banku nie podlega zmianie przez cały okres wykonania zamówienia. 7)Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe), a spłacane w terminach kwartalnych. 8)Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do Zamawiającego w terminie 7 dni przed terminem płatności. 9)Gmina może podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 10)Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W takim przypadku odsetki bieżące zostaną naliczone do dnia zapłaty. 11)Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność sporządzenia przez Wykonawców analiz finansowych, do SIWZ załącza się niezbędne dokumenty finansowe pomocne przy tej analizie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie, ul. Mostowa 25, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333896,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286742,00

  • Oferta z najniższą ceną: 286742,00 / Oferta z najwyższą ceną: 368202,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.