Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Ruda Śląska: Wykonanie analiz mających na celu ustalenie sytuacji prawnej majątku, stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki, oszacowania wartości przedsiębiorstwa, oceny realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków oraz sporządzenie memorandum informacyjnego dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o .o. w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 266172 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz mających na celu ustalenie sytuacji prawnej majątku, stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki, oszacowania wartości przedsiębiorstwa, oceny realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków oraz sporządzenie memorandum informacyjnego dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o .o. w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analiz zgodnie z §1.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 czerwca 1997 roku w sprawie zakresu analizy spółki oraz przedsiębiorstwa państwowego, sposobu jej zlecenia, opracowania, zasad odbioru i finansowania oraz warunków, w razie spełnienia których można odstąpić od opracowania analizy (DZ.U. Nr 64, poz.408 z dnia 24 czerwca 1997 roku z późniejszymi zmianami) Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej. Zakres analizy powinien obejmować: 1) sytuację prawną majątku, 2) stan i perspektywy rozwoju, 3) ocenę realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków, 4) oszacowanie wartości spółki. Na podstawie wykonanych analiz Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia memorandum informacyjnego Spółki dla potencjalnego inwestora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.31.14.00 - Usługi badań ekonomicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na wykonaniu analiz obejmujących: - sytuację prawną majątku, - stan i perspektywy rozwoju, - ocenę realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków, - oszacowanie wartości spółki. Zamawiający wymaga, aby wszystkie w/w analizy były wykonane w ramach 1 usługi. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 3 osobami: 1 osobą z wykształceniem prawniczym z doświadczeniem w zakresie analiz prawnych w zakresie prywatyzacji; 1 osobą w wykształceniem wyższym z doświadczeniem w zakresie analiz finansowych lub ekonomicznych podmiotów gospodarczych w zakresie prywatyzacji; 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego posiadającą doświadczenie w zakresie wyceny majątku podmiotów gospodarczych w celu prywatyzacji. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7. Uprawnienie rzeczoznawcy majątkowego wykazanego do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I piętro, pokój 129 - Wydział Zamówień Publicznych. Odpłatność za SIWZ - 2,60.- zł + Koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I piętro, pokój 129 - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawnych związanych z kontrolą i badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez MKiDN oraz doradztwa prawnego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027 dla priorytetu VII "Kultura"
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek Media, Visual and Social Communication"
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.