eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe OstrowyDożywianie dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Ostrowach w ramach realizowanego projektu pn. Małe dzieci - wielkie nadzieje współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Nowe Ostrowy: Dożywianie dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Ostrowach w ramach realizowanego projektu pn. Małe dzieci - wielkie nadzieje współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 266140 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245966 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Ostrowy, Nowe Ostrowy 80, 99-350 Nowe Ostrowy, woj. łódzkie, tel. 024 3561400, faks 024 3561400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Ostrowach w ramach realizowanego projektu pn. Małe dzieci - wielkie nadzieje współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 20 miesięcy usług w zakresie dożywiania dzieci w Gminnym Przedszkolu w Ostrowach. Dożywianie dzieci w przedszkolu powinno odbywać się na następujących zasadach: 1.Wykonawca przygotowuje dziennie posiłki (obiad dwudaniowy i podwieczorek) dla około 40 dzieci. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania Gminnego Przedszkola począwszy od dnia 1 września 2010 r. do dnia 30 czerwca 2012 r. tj. posiłki muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez 20 miesięcy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych oraz okresów przerw przewidzianych przepisami o organizacji roku szkolnego (przerw świątecznych i wakacji). W okresie ferii zimowych istnieje możliwość dostarczania posiłków jeżeli liczba dzieci obecnych na dyżurze wyniesie minimum 15. 3. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 171 poz. 1225, z późn. zm.), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych wiek 3-5 lat i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży. 4. Posiłki muszą być dostarczane z zewnątrz - gorące posiłki należy dostarczać w termosach, zapewniających temperaturę żywności zgodną z wymogami, tzn. minimalna temperatura zupy winna wynosić 75 °C, drugiego dania 65 °C. Wykonawca winien dysponować pojazdem posiadającym wymagane zgody na transport produktów żywienia. 5. Wymagane jest dostarczanie posiłków raz dziennie: obiad dwudaniowy i podwieczorek, w godzinach: 11:00 do 12:00 6. Przygotowanie, dostarczenie posiłków dla poszczególnych grup w odpowiedniej ilości zapewnia Wykonawca. Zamawiający zapewnia naczynia, mycie i sprzątanie naczyń po posiłkach przez personel przedszkolny. 7. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie sprzęt do transportu i przechowywania posiłków gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia tygodniowego jadłospisu z dietetykiem i dostarczenia go do Dyrekcji Przedszkola z tygodniowym wyprzedzeniem w celu jego akceptacji. 9. Ilość i rodzaj wydawanych posiłków w danym dniu odbywa się na podstawie dziennego zamówienia sporządzonego przez upoważnionego pracownika Przedszkola (dostarczenie dziennego zapotrzebowania nie później niż do godz. 8:30 w dniu, którego dotyczy zapotrzebowanie). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. 10. Zamawiający nie dopuszcza, żeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 11. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. 12. Proces produkcji oraz dystrybucji odbywać musi się zgodnie z wymogami sanitarnymi, w tym zwłaszcza dobrej praktyki higienicznej. Wyklucza się możliwość przygotowywania potraw z proszku, za wyjątkiem kisielu i budyniu. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 14. Rozliczenie za realizację zamówienia odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie faktycznej liczby dostarczonych posiłków. Wykonawca na czas wykonywaniu usługi jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony z tytułu odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Alex, ul. 1-Maja 11, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142056,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138317,60

  • Oferta z najniższą ceną: 138317,60 / Oferta z najwyższą ceną: 138317,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.