Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Kraków: ZP/42/2008 Dostawa artykułów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul Skarbowa 4.
Numer ogłoszenia: 266091 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax. 012 6344003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/42/2008 Dostawa artykułów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul Skarbowa 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, makaronów, pieczywa, koncentratów, przypraw, przetworów zbożowych, miodu, mrożonek, soków owocowo - warzywnych do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, ul Skarbowa 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety : . przyprawy, koncentraty, przetwory zbożowe, przyprawy, . mrożonki i soki, . miód naturalny, . pieczywo świeże. 2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wszystkie wymogi określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko własne bezpośrednio do magazynu Zamawiającego w Krakowie, ul Skarbowa 1. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert o różnych opakowaniach, to znaczy, że zaoferowany przedmiot zamówienia w ilościach musi być zgodny wg załącznika nr 2, lecz może być w różnych opakowaniach jednostkowych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dokładnego ich przeliczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 31.42.10.0 - Miód naturalny 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: dla pakietu nr 1 - 2.148,00 zł, dla pakietu nr 2 - 598,50 zł, dla pakietu nr 3 - 81,00 zł, dla pakietu nr 4 - 2.925,00 zł, 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony do postępowania przetargowego nr sprawy: ZP 42 2008. 3. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 1. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał ,za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że pieniądze znalazły się na jego koncie przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wniesienia wadium w postaci innej niż pieniężna należy dołączyć oryginał dokumentu lub jego kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - rozumianej jako posiadanie podstawowego rachunku bankowego ze zgromadzonymi środkami finansowymi w kwocie co najmniej 200 000,00 zł lub dysponowanie zdolnością kredytową w wysokości 200.000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) zapewnią wykonanie dostaw w sposób wymagany przez Zamawiającego przez co należy rozumieć: a) posiadają wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, obiektu i transportu, lub obiektu i transportu (w zależności od rodzaju działalności, hurtownia lub zakład produkcyjny), b) posiadają system analiz zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP, (w zależności od rodzaju działalności, hurtownia lub zakład produkcyjny ), c) stosują handlowy dokument identyfikacyjny przy każdej dostawie dla produktów, dla których ten dokument jest wymagany. d) każdy produkt musi być opisany: . nazwa i adres producenta, . data ważności do spożycia, skład surowcowy, waga. 2. Spełnienie wymagań w podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załącznika nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty). na podstawie art. 24 PZP, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1,2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) zaświadczenie z właściwego Państwowego Inspektoratu Sanitarnego o posiadaniu wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji, obiektu i transportu, lub obiektu i transportu (w zależności od rodzaju działalności, hurtownia lub zakład produkcyjny), 6) certyfikat lub inny dokument potwierdzający posiadanie przez zakład Wykonawcy systemu analiz zagrożeń i krytycznych punktów kontroli (HACCP), 7) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, 8) zatwierdzony projekt umowy i oświadczenie o przyjęciu jej postanowień bez zastrzeżeń załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 4. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. IX. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ 1.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną: 1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące wspólnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wszystkich wspólników, 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 3,4 dotyczyć powinny każdego ze wspólników tej spółki. 2. Dokumenty należy przedłożyć w języku polskim. Jeżeli dokumenty są sporządzone w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków al.Focha 33 - Zamówienia Publiczne.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać ( w sposób dowolny) na adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (sekretariat), III p., nie później niż do dnia 22.10.2008 r. do god 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przyprawy,koncentraty,przetwory zbożowe,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - zał nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.83.00.00-5, 15.32.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mrożonki i soki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - zał.nr 2 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Miód.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - zał.nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr. 4 - zał.nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarskich na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- Dostawa artykułów spożywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026"
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.