Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Świętochłowice: stałe, kompleksowe świadczenie usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy ul. Katowickiej 54, 54a i 53, oraz w biurach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy Harcerskiej1 (Wydział Edukacji).
Numer ogłoszenia: 265974 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stałe, kompleksowe świadczenie usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy ul. Katowickiej 54, 54a i 53, oraz w biurach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy Harcerskiej1 (Wydział Edukacji)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest stałe, kompleksowe świadczenie usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy ul. Katowickiej 54, 54a i 53, oraz w biurach Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach położonych przy Harcerskiej1 (Wydział Edukacji)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOGAMA Sp. z o.o, ul.Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123246,00
Oferta z najniższą ceną: 123246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252264,96
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przepis art. 10 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm., ) dalej w skrócie ustawa zawiera zamknięty katalog trybów, w których może być udzielone zamówienie publiczne. Stosownie do treści art. 10 ust. 1 ustawy, podstawowymi trybami udzielania zamówienia publicznego jest przetarg nieograniczony oraz przetarg ograniczony. Odstąpienie od przetargu nieograniczonego lub ograniczonego i wybór innego trybu w tym zapytania o cenę jest możliwe tylko w przypadkach określonych w ustawie (art. 10 ust. 2 ustawy). Stosownie do treści art. 70 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dotycząca dostaw i usług tj. jest poniżej równowartości kwoty 200.000 euro ( 803.920zł) i wynosi 107.317,07zł netto 26.698,44euro. Ustawa nie definiuje co należy rozumieć przez dostawy lub usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych. Zgodnie z dokonaną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wykładnią zwrotu powszechnie dostępny, ustalone standardy jakościowe ( źródło: opinia z dnia 16.09.2010 na stronie www.uzp.gov.pl ) przez pojęcie powszechnie dostępny należy rozumieć jako dotyczący wszystkiego, wszystkich, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Natomiast pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć dostawy usługi dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), nie wymagające indywidualnego podejścia. Przez powszechną dostępność dostaw lub usług należy rozumieć oferowanie dostaw usług przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr nieograniczonej grupie użytkowników, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją takich dóbr czy usług. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach Zamawiającego polegające na opróżnianiu koszy na śmieci, odkurzaniu, zamiataniu, myciu, wycieraniu kurzu, czyszczeniu. Są to podstawowe, typowe oraz proste usługi porządkowe. Nie wymagają od Wykonawcy posiadania specjalistycznej wiedzy, wysoko wykwalifikowanych pracowników, czy też dysponowania specjalistycznym sprzętem. Usługi te są dostępne u wszystkich Wykonawców działających w branży firm zajmujących się sprzątaniem. Usługi te można nabywać bez względu na miejscowość i czas zarówno na rynku lokalnym jak i krajowym. Usługi sprzątania pomieszczeń są nieskomplikowane, łatwe do wykonania o powtarzalnych cechach jakościowych.Podstawą prawną do zastosowania trybu zapytania o cenę jest art. 10 ust. 2 oraz art. 69 -73 ustawy.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu (II)
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku Gdańsku w okresie 2024-2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.