eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekBudowa sygnalizacji świetlnej skrzyżowań ul. Kombatantów z ul. 11 listopada i ul. Widok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2658 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Barlinek: Budowa sygnalizacji świetlnej skrzyżowań ul. Kombatantów z ul. 11 listopada i ul. Widok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346413-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353721-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny 52837900000, ul. ul. Niepodległości  20, 74320   Barlinek, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462450 w. 16, faks 957 461 704, e-mail umig@barlinek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gmina.barlinek.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sygnalizacji świetlnej skrzyżowań ul. Kombatantów z ul. 11 listopada i ul. Widok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGPI.III.271.23.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m.in.: 1) montaż sterownika sygnalizacji świetlnej; 2) montaż konstrukcji wsporczych; 3) montaż sygnalizatorów świetlnych; 4) montaż kabli elektroenergetycznych, zasilających, sterowniczych i sygnałowych; 5) montaż kanalizacji kablowej; 6) montaż studni kablowych; 7) uruchomienie i pomiary kontrolne urządzeń; 8) rozbiórka fragmentów istniejących krawężników, obrzeży, podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej; 9) ułożenie fragmentów krawężników obrzeży i nawierzchni z kostki betonowej; 10) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Projekt budowlany; branża drogowa - załącznik nr 10 do SIWZ; 3) Projekt budowlany; branża elektryczna - załącznik nr 11 do SIWZ; 4) Projekt wykonawczy; branża drogowa - załącznik nr 12 do SIWZ; 5) Projekt wykonawczy; branża elektryczna - załącznik nr 13 do SIWZ; 6) Organizacja ruchu i sygnalizacja - załącznik nr 14 do SIWZ; 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 15 do SIWZ 8) Przedmiar robót - załącznik nr 16 do SIWZ - tylko do celów informacyjnych - przedmiary nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) demontaż umożliwiający późniejszy ponowny montaż dwóch znaków drogowych D6 na wysięgniku wraz z instalacja zasilającą (solar); 2) zabezpieczenie, załadunek, przewiezienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce w odległości do 10 km oraz rozładunek zdemontowanych znaków drogowych D6 wraz z wysięgnikami i instalacją zasilającą. Ustalone na postawie oferty wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233294-6
Dodatkowe kody CPV: 45233290-8, 45100000-8, 45231340-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT561798.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Dynniq Poland Spółka z o.o.,  jaroslaw.studzinski@dinnyq.com,  ul. Ekranowa 6,  32-085,  Modlniczka,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452460.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.