eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Odkomarzanie terenów Gminy Tuchów



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Tuchów: Odkomarzanie terenów Gminy Tuchów
Numer ogłoszenia: 265852 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odkomarzanie terenów Gminy Tuchów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania jest odkomarzenie terenów gminy Tuchów o łącznej powierzchni około 1000 ha metodą agrolotniczą. Teren przeznaczony do odkomarzania metodą agrolotniczą- obszar o szerokości ok od 0,5 do 1 km leżący wzdłuż rzeki Białej w miejscowościach: Siedliska, Lubaszowa, Dąbrówka Tuchowska, Burzyn, Tuchów, Zabłędza, Piotrkowice, Łowczów (ok. 1000 ha). Ilość zabiegów - 1. Zakres i warunki realizacji zamówienia dotyczące zadania obejmują: wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu jednego zabiegu dezynsekcji terenu gminy Tuchów statkiem powietrznym przeznaczonym do oprysków agrolotniczych na powierzchni około 1000 ha; - wykonywanie zabiegów preparatami chemicznymi i preparatami biologicznymi (których składnikiem aktywnym jest czynnik biologiczny) zwalczającymi postacie dorosłe komarów, które spełniają następujące warunki: a) posiadają aktualny termin ważności, b) posiadają odpowiednie wymagane zezwolenia lub atesty, uzgodnione z Państwowym Inspektorem Sanitarnym, potwierdzające bezpieczeństwo dla środowiska i organizmów żywych; - zapewnienie i dostarczenie całości materiałów i środków (preparaty owadobójcze, woda i in.) niezbędnych do realizacji umowy na swój koszt i ryzyko, własnym transportem - wywiezienie odpadów powstałych w wyniku wykonania przedmiotu niniejszej umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko; - wykonanie oprysku ściśle w terminie (dniach i godzinach) uzgodnionym z koordynatorem reprezentującym Zamawiającego, z uwagi na konieczność zsynchronizowania prac i ostrzeżenia mieszkańców gminy; - wykonanie dezynsekcji środkiem o odpowiednio dobranym stężeniu;( Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dokonania kontroli użytego środka oraz cieczy roboczej na zasadach określonych w projekcie umowy). - zapewnienie warunków bezpieczeństwa dla ludzi i zwierząt podczas wykonywania zabiegów odkomarzania; - wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zaleceniami producenta środka chemicznego; Podane ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego lub w zależności od posiadanych środków finansowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług agrolotniczych (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. - Dz. U Nr 130, poz. 1112 z późn. zmianami) tj.: posiada aktualny certyfikat usług lotniczych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udowodni, że wykonał przynajmniej jedną usługę zbliżoną do przedmiotu zamówienia, popartą np. odpowiednimi opiniami lub referencjami innych zamawiających

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada lub dysponuje specjalistycznym statkiem powietrznym przeznaczonym do oprysków agrolotniczych, oraz że zabiegi będą wykonywane preparatami chemicznymi i preparatami biologicznymi (których składnikiem aktywnym jest czynnik biologiczny) zwalczającymi postacie dorosłe komarów, spełniające następujące warunki: a) posiadają aktualny termin ważności, b) posiadają odpowiednie wymagane zezwolenia lub atesty, uzgodnione z Państwowym Inspektorem Sanitarnym, potwierdzające bezpieczeństwo dla środowiska i organizmów żywych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udowodni, że posiada lub dysponuje osobami z uprawnieniami do wykonywania usług agrolotniczych (Ustawa Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. Dz. U Nr 130, poz. 1112 z późn. zm.) tj., posiadającymi aktualny certyfikat usług lotniczych, łacznie z informacją o podstawie do dysponowania ta osobą lub tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. sumę ubezpieczenia 50 000 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że do realizacji zamówienia zostana wykorzystane preparaty chemiczne i/lub preparaty biologiczne (których składnikiem aktywnym jest czynnik biologiczny) zwalczające postacie dorosłe komarów, spełniające następujące warunki: posiadają aktualny termin ważności, posiadają odpowiednie wymagane zezwolenia lub atesty, uzgodnione z Państwowym Inspektorem Sanitarnym, potwierdzające bezpieczeństwo dla środowiska i organizmów żywych Oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego ww zezwolenia lub atesty zostaną przedłożone w wyznaczonym terminie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków przetargu, pełnomocnictwo dla podmiotów wystepujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania ze względu na: - warunki atmosferyczne, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego powodujące niemożność realizacji zadania. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych usług w trakcie realizacji zadania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości podanych usług w trakcie realizacji zadania w zależności od zmiany wielkości środków finansowych przeznaczonych na zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany koordynatora przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany koordynatora przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP tuchow /zamówienia publicze + ogłoszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie ul. Rynek 1, pokój nr 1. Cena materiałów przetargowych jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie ul. Rynek 1, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.