Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Warszawa: Dostawa wizytówek i pieczątek
Numer ogłoszenia: 265802 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: państwowe przedsiębiorstwo użyteczności publicznej Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Centrala , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5053538, faks 022 5053480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wizytówek i pieczątek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej: Część I przedmiotu zamówienia: Wizytówek drukowanych metodą offsetową na białym gładkim papierze offsetowym o gramaturze 250g/m3, czcionka (napisy) - Humanist 777PL i logo Poczty Polskiej (trąbka) - Pantone 286 i Pantone 125 o wymiarach: szerokość - 90 mm, wysokość - 50 mm. Wzory wizytówek określone są w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych - rodzaje i ilości (1 komplet = 100 szt. wizytówek): 1. jednostronne (niebieskie) 123 komplety, 2. jednostronne niebiesko-złote) 2 komplety, 3. dwustronne (niebieskie) 26 kompletów, 4. dwustronne (niebiesko-złote) 13 kompletów. Część II przedmiotu zamówienia: Pieczątek gumowych samotuszujących wykonanych w automacie lub wersji kieszonkowej (tusz niebieski lub granatowy) - czcionka Times New Roman CE (bold i italic), rozmiar 9 pt. Wzory pieczątek - podstawowe reguły określone są w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych. Typy i ilości zamawianych pieczątek: 1. samotuszująca w uchwycie automatycznym 1 - wierszowa - 4 szt., 2. samotuszująca w uchwycie automatycznym 2 - wierszowa - 33 szt., 3. samotuszująca w uchwycie automatycznym 3 - wierszowa - 53 szt., 4. samotuszująca w uchwycie automatycznym 4 - wierszowa - 48 szt., 5. samotuszująca w uchwycie automatycznym 5 - wierszowa - 21 szt., 6. samotuszująca w uchwycie automatycznym 6 - wierszowa - 5 szt., 7. samotuszująca w uchwycie automatycznym 7 - wierszowa - 3 szt., 8. automatyczna samotuszująca z numeratorem oraz tekstem dowolnej treści w obudowie metalowej, 2 - wierszowa - 3 szt., 9. automatyczna samotuszująca tzw. faksymila - pieczątka zastępująca podpis - 3 szt., 10. datownik automatyczny mały - 17 szt., 11. tabelaryczna (sprawdzono pod względem merytorycznym) (wym. 70x90mm.) - 5 szt., 12. automatyczna samotuszująca z datownikiem oraz tekstem dowolnej treści w obudowie metalowej, 1 - wierszowa - 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego, co do ilości i rodzaju. Nie wykupienie przez Zamawiającego 20% ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.30 - Wizytówki 30.19.21.53 - Pieczątki z napisami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1. ppkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, pok. 447 (sekretariat - IV piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, pok. 447 (sekretariat - IV piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wizytówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej wizytówek drukowanych metodą offsetowąna białym gładkim papierze offsetowym o gramaturze 250g/m3, czcionka (napisy) - Humanist 777PL i logo Poczty Polskiej (trąbka) - Pantone 286 i Pantone 125 o wymiarach: szerokość - 90 mm, wysokość - 50 mm ( 1 komplet - 100 szt.): 1. jednostronne (niebieskie) - 123 kpl., 2. jednostronne (niebiesko - złote) - 2 kpl., 3. dwustronne (niebieskie) - 26 kpl., 4. dwustronne (niebiesko - złote) 13 kpl. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego, co do ilości i rodzaju. Nie wykupienie przez Zamawiającego 20% ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczątek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej pieczątek gumowych samotuszujących wykonanych w automacie lub wersji kieszonkowej (tusz niebieski lub granatowy) - czcionka Times New Roman CE (bold i italic), rozmiar 9 pt.. Typy i ilości zamawianych pieczątek: 1. samotuszująca w uchwycie automatycznym 1 - wierszowa - 4 szt., 2. samotuszująca w uchwycie automatycznym 2 - wierszowa - 33 szt., 3. samotuszująca w uchwycie automatycznym 3 - wierszowa - 53 szt., 4. samotuszująca w uchwycie automatycznym 4 - wierszowa - 48 szt., 5. samotuszująca w uchwycie automatycznym 5 - wierszowa - 21 szt., 6. samotuszująca w uchwycie automatycznym 6 - wierszowa - 5szt., 7. samotuszująca w uchwycie automatycznym 7 - wierszowa - 3 szt., 8. automatyczna samotuszująca z numeratorem oraz tekstem dowolnej treści w obudowie metalowej, 2 - wierszowa - 3 szt., 9. automatyczna samotuszująca tzw. faksymila - pieczątka zastępująca podpis - 3 szt., 10. datownik automatyczny mały - 17 szt., 11. tabelaryczna - sprawdzono pod względem merytorycznym - (wym. 70mm x 90mm) - 5 szt., 12. automatyczna samotuszująca z datownikiem oraz tekstem dowolnej treści w obudowie metalowej, 1 - wierszowa - 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego, co do ilości i rodzaju. Nie wykupienie przez Zamawiającego 20% ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.53-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.