Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Korfantów: Wymiana stolarki okiennej na potrzeby Zespołu Szkół w Korfantowie.
Numer ogłoszenia: 265779 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów , ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, fax. 077 4343817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.korfantow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na potrzeby Zespołu Szkół w Korfantowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej PCV, przeznaczonej do wbudowania w budynku Zespołu Szkół w Korfantowie na ul. 3 Maja wraz z demontażem starej stolarki okiennej, montażem nowej i transportem do miejscowości Korfantów, ul. 3 Maja 12. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: a) wykonanie stolarki okiennej PCV z okuciami w ilości 54 kpl (kształt, podział i wymiary wg załączonego schematu); b) dostawa do Korfantowa, ul. 3 Maja 12 łącznie z jej rozładunkiem; c) demontaż istniejącej stolarki okiennej, przewidzianej do wymiany oraz zagospodarowanie (utylizacja) jej we własnym zakresie; d) montaż stolarki PCV w miejscach zdemontowanej stolarki drewnianej wraz z wbudowaniem nowych parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych z PCV koloru białego o wymiarach dopasowanych do istniejących otworów okiennych, z uwzględnieniem grubości planowanego ocieplenia elewacji (ok. 15cm); e) uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych. 2. Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a)organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b)po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 3. Schemat i rysunek dotyczący zamawianej dostawy stanowi załącznik nr 4 SIWZ. 4. Stolarkę należy wykonać i wbudować zgodnie z załączonym schematem, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Przy odbiorze zamawianej stolarki należy dostarczyć stosowne aprobaty techniczne oraz wszelkie uzgodnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Stolarka okienna i drzwiowa z tworzyw sztucznych winna być koloru białego, jednoramowa z oszkleniem podwójnym o podwyższonej izolacyjności cieplnej. Szyby zewnętrzne z wewnętrzną folią antywłamaniową, Stolarka musi spełniać następujące parametry: - współczynnik przenikania ciepła szyb k<1,1 wIm2K - współczynnik infiltracji powietrza okien a=0,5 1,0m3(m*h*daPa2I3) - izolacyjność akustyczna Rw> 35 dB Przy montażu stolarki należy zwrócić uwagę na: - prawidłowe osadzeni okien, - docieplenie przestrzeni podparapetowej, - wytworzenie szczeliny, dla wypełnienia masą trwale plastyczną pomiędzy ramą okna, a tynkiem zewnętrznej wnęki otworu. UWAGA ! Wymiary podane na schemacie są wymiarami istniejących otworów okiennych. Wykonawca przed terminem złożenia ofert winien zapoznać się ze stanem aktualnym miejsca realizacji zamówienia oraz dokonać dokładnych pomiarów otworów okiennych. Do przygotowanej oferty należy dołączyć proponowane przez wykonawcę wymiary stolarki okiennej PCV, z uwzględnieniem rozdziału, sposobu otwierania skrzydeł, określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, a także wartości. 5. Przedmiot niniejszej umowy będzie realizowany w czynnym obiekcie (budynek zespołu szkół), w związku z tym w czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z obiektu i jego otoczenia. Istniejąca stolarka drewniana po zdemontowaniu winna być składowana w sposób uniemożliwiający dostęp do niej osobom postronnym (np. uczniom). Na 7 dni przed przystapieniem do robót montażowych w budynku Zespołu Szkół w Korfantowie należy uzgodnić z dyrektorem placówki harmonogram realizacji prac w poszczególnych pomieszczeniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają warunki określone w SIWZ; 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z uwzględnieniem rodzaju działalności odpowiadającego zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu do składania ofert; W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie z zastosowaniem wzoru- załącznik nr 5 do SIWZ; Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawcy, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 8 -sekretariat Urzędu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.