To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Rzeszów: dostawa leków
Numer ogłoszenia: 265777 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242351 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług Farmaceutycznych dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych w Zał. Nr.1 do SIWZ pn. Wykaz leków - Formularz cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. 2. Cena oferty winna zawierać : 1) wartość netto zawierającą koszty transportu i ubezpieczenia, 2) podatek graniczny, 3) określenie wartości cła, 4) wartość podatku VAT i inne, 5) cena winna być wyrażona w polskich złotych ( cena netto i brutto ), 6) cena niezmienna przez okres obowiązywania umowy, 3. Fakturowanie: na leki które są przedmiotem zamówienia należy wystawić fakturę łączną 1 x w miesiącu. Faktura ma zawierać załączniki uwzględniające rozbicie leków na poszczególne gabinety zgodnie z zamówieniami w wersji papierowej i elektronicznej. 4. W przypadku braku leków wykazanych w Zał. Nr 1 można stosować zamienniki zgodnie z umowa, jednak na fakturze powinno się znaleźć oznaczenie zamiennika /np. Z/ i opis jakiego leku /nazwa leku. Oferent przystępując do przetargu musi zaoferować pełen asortyment leków wykazanych w zał. nr 1 do SIWZ pn. Wykaz leków Formularz Cenowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych leków w zał. nr 1 w okresie realizacji zamówieniia. 6. Realizacja zamówienia następować będzie od dnia zawarcia umowy z Dostawcą wyłonionym w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przez okres 12 m -cy, w terminach określonych umową i stosownymi zamówieniami :Receptariuszami Wymagane miejsce odbioru leków przez Zamawiającego na terenie miasta Rzeszowa. 7. Wielkość dostaw realizowana będzie na podstawie bieżących zamówień, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia (receptariusze) przez Zamawiającego - dotyczy leków gotowych, oraz nie dłużej niż 4 dni roboczych leków robionych. W związku z możliwością różnego konfekcjonowania leków, Zamawiający dopuszcza przeliczenie ilości konkretnych opakowań danego rodzaju leku, na odpowiednią ilość oferowanych przez siebie opakowań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEVEA S.C. M. LEŚ-KRAWCZYK, P. KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
HEVEA S.C. M. LEŚ-KRAWCZYK, P. KRAWCZYK
- HEFEA s.c. M.Leś-Krawczyk, P. Krawczyk, ul. Wita Stwosza 52, 35-113 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137295,06
Oferta z najniższą ceną: 137295,06 / Oferta z najwyższą ceną: 189234,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.