Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Szczecin: Wykonywanie usług transportowo-porządkowych, z lokali wskazanych przez Zamawiającego, przy przeprowadzkach, zgonach, pożarach i innych, na terenie Miasta Szczecina
Numer ogłoszenia: 265762 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowo-porządkowych, z lokali wskazanych przez Zamawiającego, przy przeprowadzkach, zgonach, pożarach i innych, na terenie Miasta Szczecina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych i porządkowych przy przeprowadzkach, eksmisjach, zgonach, pożarach i innych, z lokali wskazanych przez zamawiającego, w tym piwnic, strychów i pomieszczeń gospodarczych, itp., na terenie Miasta Szczecin. 2. Świadczenie w/w usług odbywać się będzie na wezwanie, dostarczone nie później niż 4 godziny przed rozpoczęciem opróżnienia lokalu (telefon potwierdzony faksem), przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. Wykonawca przystąpi do prac w terminie i miejscu wskazanym w wezwaniu. 3. Wykonawca opróżni lokal z mienia ruchomego w sposób następujący: 3.1. opróżni ze znajdującego się w nim mienia każdy lokal wskazany przez zamawiającego wraz z pomieszczeniami takimi jak piwnice, komórki oraz pomieszczenia gospodarcze, 3.2. spakuje mienie w obecności najemcy lub zarządcy nieruchomości w odpowiednie pojemniki, 3.3. załaduje mienie do podstawionego środka transportu, 3.4. uporządkuje opróżnione pomieszczenia z resztek nieczystości i wywiezie na wysypisko, 3.5. przetransportuje mienie z miejsca załadunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub na wysypisko, 3.6. rozładuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.50 - 60.12.21.50 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a) środkami łączności czynnymi całą dobę - telefonem komórkowym i faxem stacjonarnym, b) co najmniej 1 samochodem o ładowności minimum 2 tony z krytą powierzchnią, przystosowanym do przewozu mebli, c) sprzętem do przenoszenia mebli oraz innych rzeczy (pasy, pojemniki, itp.) 2) dysponują co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a) kierowcą posiadającym prawo jazdy kategorii C, b) ładowaczami, 3) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628) oraz art. 104 kpa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba o której mowa w Rozdz. III.2 ust 5 pkt 2 lit a ogłoszenia, posiada wymagane uprawnienia, tj. prawo jazdy kategorii C. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w Rozdz. III.2) ust.5 pkt 1 ogłoszenia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponują lub będą dysponować. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8. Kopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628) oraz art. 104 kpa. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
pokój nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na poczcie lub w banku na kwotę 10,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.