Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 265735 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, fax. 061 8522224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Skarbowej w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 65 szt. fabrycznie nowych komputerów PC, 51 szt. fabrycznie nowych monitorów LCD 19 cali, 11 szt. fabrycznie nowych monitorów LCD 22 cali, 25 szt. fabrycznie nowych monitorów LCD 17 cali, 6 szt. fabrycznie nowych notebooków 12,1 cali wraz ze stacją dokującą oraz monitorem 19 cali, 3 szt. fabrycznie nowych notebooków 15,4 cali wraz ze stacją dokującą, 5 szt. fabrycznie nowych laserowych drukarek sieciowych z dupleksem, 20 szt. fabrycznie nowych switchy 10/100 5-port, 1 szt. fabrycznie nowego switcha 50-port, 2 szt. fabrycznie nowych switchy 10/100/1000 8-port, 40 szt. fabrycznie nowych klawiatur, 40 szt. fabrycznie nowych myszek komputerowych, 2 szt. fabrycznie nowych obudów do dysków twardych 2,5 cali IDE, 2 szt. fabrycznie nowych obudów do dysków twardych 2,5 cali SATA, 2 szt. fabrycznie nowych obudów do dysków twardych 3,5 cali IDE, 2 szt. fabrycznie nowych obudów do dysków twardych 3,5 cali SATA, 2 szt. fabrycznie nowych bloków akumulatorów, 5 szt. fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS, 3 komplety fabrycznie nowych pamięci RAM 2x1GB, 2 szt. fabrycznie nowych skanerów z podajnikiem, licencja na Microsoft Windows 2008 Server Enterprise wraz z nośnikiem lub równoważny, 2 licencje na Microsoft Windows 2008 Server Standard wraz z co najmniej jednym nośnikiem lub równoważny, 300 licencji na Microsoft Windows 2008 Srv. CAL 2008 User, 39 licencji na Microsoft Office Standard 2007 PL wraz z co najmniej dwoma nośnikami lub równoważne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oraz złożonych dokumentów potwierdzających bądź nie, spełnienie warunków. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych będzie złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - pokój 311, w godz. od 8.00 do 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - pokój nr 13 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont sali gimnastycznej i modernizacja pracowni informatycznej
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica przy ul. Marszałkowskiej 40 w Poznaniu
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Wsparcie małej (...)" - część nazwy
- Roboty budowlane obejmujące remont schodów zewnętrznych oraz drogi dojazdowej przy budynku Urzędu Skarbowego w Złotowie.
- Remont sali gimnastycznej i korytarza
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (część I i część II)
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Kompetencji w Baniach z podziałem na części
- Utworzenie pracowni komputerowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej Wodzie w ramach projektu pt. "Rozwijamy kompetencje - inwestujemy w przyszłość."
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Orzechu w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Urzędu Gminy Choczewo
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.