Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Kraków: zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
Numer ogłoszenia: 2656 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, faks 012 6335294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów zgodnie ze specyfikacją techniczną załącznik nr 1 do siwz. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta. Okres przydatności do użycia materiałów wyszczególnionych w specyfikacji technicznej - minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Dostawy, będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych materiałów. Zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego faksem, za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub w inny uzgodniony sposób. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionych materiałów w terminie do dnia następnego od daty otrzymania zamówienia częściowego. Zamówione każdorazowo materiały eksploatacyjne wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby zamawiającego tj. al. Słowackiego 20 w Krakowie oraz do wskazanych filii Starostwa Powiatowego w Krakowie tj: Węgrzce, Skawina, Krzeszowice, ul. Przy Moście w Krakowie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie, prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w specyfikacji technicznej np. zamawiający w okresie obowiązywania umowy zamówi więcej tonerów do drukarki HP LJ P3005d a mniej tuszy do drukarki HP DJ 840C. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów spoza specyfikacji technicznej. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego, załączając do oferty szczegółową specyfikację przedmiotową według załącznika nr 4 zawierającą dokładny opis poszczególnych oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Opis ten powinien zawierać informacje o parametrach o których mowa w załączniku nr 4 oraz nazwę producenta poszczególnych materiałów. W przypadku dostarczenia materiałów nieoryginalnych (tuszy, tonerów, taśm), Wykonawcy zobowiązani są również dołączać do oferty stosowne dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane (nieoryginalne) materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, taśmy) są wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 9001 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych oraz oświadczenie stwierdzające, że wszystkie oferowane (nieoryginalne) materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych monochromatycznych posiadają raport z testu wydajności wykonanego zgodnie z wymogami normy ISO/IEC 19752. Przez materiały nieoryginalne zamawiający rozumie materiały nie wyprodukowane przez producentów drukarek. Wszystkie tusze i tonery, taśmy oraz kalki muszą być zgodne z normami i gwarancjami producentów odpowiednich drukarek i faxów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAX OFFICE Stanisław Kopacz, Czernichów 113, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234144,03
Oferta z najniższą ceną: 234144,03 / Oferta z najwyższą ceną: 237709,59
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji spotkań realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- 27/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w tym: tonery, tusze, taśmy i inne materiały eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesięcy"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.