Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Szczecin: Świadczenie usług geodezyjnych na potrzeby ZDiTM w Szczecinie w roku 2013 w celu realizacji zadań własnych
Numer ogłoszenia: 26566 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych na potrzeby ZDiTM w Szczecinie w roku 2013 w celu realizacji zadań własnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług geodezyjnych w roku 2013, w zakresie pomiarów geodezyjnych i wykonywaniu opracowań geodezyjnych w celu inwentaryzacji i aktualizacji wykonania zajęć pasów drogowych Gminy Miasto Szczecin, obejmujących w swym zakresie wykonanie pomiarów geodezyjnych: 1)rzutu poziomego obiektów budowlanych lub tymczasowych obiektów budowlanych w części w jakiej zlokalizowane są w pasach drogowych, 2)zwymiarowanie reklam lub ich części zlokalizowanych w pasach drogowych, 3)ustalenia powierzchni zajęć na prawach wyłączności lub ich części zlokalizowanych w pasach drogowych. Odnośnie powyższego zakresu za jednostkę rzeczową zamawiający uznaje : a)w przypadku reklam - powierzchnię reklamy bez względu na jej rodzaj, wielkość, umiejscowienie i formę, b)w przypadku obiektów budowlanych- powierzchnię w rzucie poziomym obiektu budowlanego wraz z jego częściami składowymi lub części obiektu budowlanego wraz z jego częściami składowymi lub wszystkie jego części składowe, c)w przypadku wyłączności-powierzchnię pasa drogowego zajętej w taki sposób, ze teren zostaje wyłączony z ogólnej dostępności. Szacunkowa ilość opracowań zawierających powyższe - 8 opracowań, każde zawierające szacunkowo 20 jednostek ( a,b,c,) 4)wykonania pomiarów geodezyjnych w celu okazania w terenie przebiegu granic działek i usytuowania obiektów obcych w pasie drogowym. Odnośnie powyższego zakresu za jedno opracowanie zamawiający uznaje : a)dokonanie analizy materiałów znajdujących się w pzgik i w KW, z przeprowadzenie wywiadu terenowego, wykonanie niezbędnych prac terenowych i kameralnych w tym przeprowadzenie czynności wznowienia i okazania znaków granicznych nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem usytuowania dróg w stosunku do granic nieruchomości., aktualizacji mapy należy dokonać w pełnym zakresie, z wyjątkiem uzbrojenia podziemnego. W przypadku gdy dojdzie do sporu granicznego należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie zamawiającego, b)skompletowanie operatu technicznego, w przypadku stwierdzenia zmian sporządzenie dokumentacji do dokonania zmian w ewidencji gruntów i budynków i w KW oraz zaktualizowanie mapy zasadniczej, c)przekazanie zamawiającemu ( pracownik w wskazany w umowie) kserokopii protokołu przyjęcia operatu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, kserokopii protokołu wznowienia i okazania punktów granicznych wraz ze szkicem zawierającym sposób stabilizacji), kserokopię wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek i budynków, d)wykonanie mapy do celów projektowych, która winna zawierać co najmniej: - szczegóły stanowiące treść mapy zasadniczej, - zieleń wysoką ze wskazaniem pomników przyrody, - bramy i furtki w ogrodzeniach, szczególnie te od strony drogi, - betonowe cieki skarpowe i przy krawężnikowe, - studnie z podaniem średnicy, - rzędne studni i studzienek na sieciach uzbrojenia terenu, - rzędne istniejących dróg: przekroje poprzeczne z podaniem wysokości, środka krawędzi,, poboczy, dna rowu, przeciwskarpy, terenu przyległego. Rozmieszczenie przekrojów należy dostosować do sytuacji w terenie, uwzględniając łuki poziome i pionowe istniejących dróg oraz ich punkty charakterystyczne. Szacunkowa ilość opracowań zawierających powyższe - 10 opracowań, każde zawierające minimum 10 punktów graficznych. 2. Kod CPV nr 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 3. Usługi geodezyjno-kartograficzne objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności: 1) Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193,poz. 1287 ); 2) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25, poz. 133 ze zmianami); 3) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U. z 2004 Nr 268, poz. 2663); 4) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454 ze zmianami). 4. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac i czynności pomocniczych, uzgodnień oraz uzyskanie materiałów i informacji niezbędnych do realizacji zamówienia. 5. Wyniki pomiaru powinny zostać skartowane na mapie ewidencyjnej i przygotowana dokumentacja do zmian w EGiB, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa w tym zakresie. 6. Termin przekazania prac od 14 do 30 dni kalendarzowych w zależności od ilości prac zleconych w zakresie jednego opracowania każdorazowo ustalane przez zamawiającego. 7. Ilość egzemplarzy wymagana przy realizacji poszczególnych opracowań : 2 sztuki operatów w formie graficznej oraz 1 sztuka na płycie CD w programie PDF..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 łącznie, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r., Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287, z późn. zmianami). Zakres 1: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; Zakres 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową wraz z formularzem ofertowym, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, terminu wykonania poszczególnych zleceń wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy, tj. np.: okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym ww. zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zaistnienie warunków faktycznych na terenie prac, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 3) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pokój nr 318, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 08:30, miejsce: Zarzad Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sekretariat Dyrektora, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów do agregatów prądotwórczych, mobilnych zespołów elektrycznych, aparatowni obliczeniowo-analitycznej skażeń oraz zasilania nadwozi specjalnych
- Zakup i dostawa technicznych środków materiałowych, osprzętu, akcesoriów sieciowych, urządzeń peryferyjnych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG
- Remont budynku nr 3 przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie"
- ,,USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OSM I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Wykonanie fragmentarycznego remontu muru oporowego wraz z ogrodzeniem przy ul. Strzałowskiej 40 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przyłącza wodociągowego przy bramie zachodniej na Cmentarzu Komunalnym Północnym
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi położonej na dz.1777 obr. 1 Wieliczka - ul. Jasna boczna
- Zaprojektowanie i wykonanie dźwigu towarowego zewnętrznego na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- "Wzrost Mobilności na obszarze Subregionu Południowego - Budowa ścieżki rowerowej Opawica - Pielgrzymów" w formie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Adaptacja sal na potrzeby kształcenia zawodowego (technik hotelarstwa) w Zespole Szkół Gastronomiczno-Usługowych w Chorzowie
- Opracowanie dokumentacji wykonania wyrobiska oraz pompowni ścieków bytowo-gospodarczych
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.