Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Piła: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, podrobów i wędlin, wyrobów drobiowych, drobiu i jego elementów
Numer ogłoszenia: 265645 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. 11 Listopada 40, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2122643, faks 067 2122643 wew. 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, podrobów i wędlin, wyrobów drobiowych, drobiu i jego elementów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, podrobów i wędlin, wyrobów drobiowych, drobiu i jego elementów. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3 A i 3 B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy. Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Rzeczywiste ilości zamawianego asortymentu będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. Załącznik ten stanowić będzie załącznik do umowy. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dzieli przedmiot zamówienia na dwie części: a) Część pierwsza zamówienia - Dostawa mięsa wolowego, wieprzowego, podrobów i wędlin. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w Załączniku nr 3 A do SIWZ; b) Część druga zamówienia - Dostawa wyrobów drobiowych, drobiu i jego elementów. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w Załączniku nr 3 B do SIWZ. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Dostawy zamówionych towarów - sukcesywne - w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego: - Dostawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego oraz zapewnić bezpłatny rozładunek dostarczonych produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Dowóz produktów w dniu dostawy powinien nastąpić w godzinach 7.00 - 14.00. 5. Do każdej partii dostarczonego towaru załączony będzie dokument albo oświadczenie na fakturze dopuszczające go do obrotu i spożycia. Wykonawcy oświadczą, że: - mięsa nieprzetworzone będą dostarczane świeże tzn. niemrożone, - termin przydatności do spożycia mięs nieprzetworzonych nie będzie krótszy niż 3 dni, - termin przydatności mięs i produktów przetworzonych nie będzie krótszy niż 5 dni. 6. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, tj. powstaje w procesie produkcji zapewniającym spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny oraz spełnia wymagania konieczne do zachowania higieny w obrocie artykułami żywnościowymi, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 - 6.4. SIWZ. 7. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. 8. Warunki płatności: do 14 dni licząc od dnia poprawnie wystawionej faktury, nie wcześniej niż po dostawie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2, 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Ważna decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji (dotyczy Wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych Wykonawców - do oferty należy załączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu, u którego Wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia). 2. Ważna decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi - dopuszczająca środek transportu do przewozu mięsa i wędlin.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 A, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 3 B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Cena produktu określona w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu. Podstawą do zmiany jest zmiana wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego, określająca wysokość wskaźnika. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i wyrażenia zgody przez stronę, która zawiadomienie otrzymała. Ceny mogą ulec zmianie nie wcześniej niż trzy miesiące od dnia zawarcia umowy i wymagają zmiany umowy. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia. Zmianą nie ulegną ceny netto podane w ofercie Wykonawcy. Zmiana dotyczy jedynie zastosowania nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku przez stronę umowy o dokonanie takiej zmiany. 3. Zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Pile
ul. 11 Listopada 40
64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Pile ul. 11 Listopada 40 64-920 Piła sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia - Dostawa mięsa wolowego, wieprzowego, podrobów i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w Załączniku nr 3 A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia - Dostawa wyrobów drobiowych, drobiu i jego elementów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony w Załączniku nr 3 B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. Młodych 45/2 i ul. Młodych 45/3
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Dostawa polielektrolitu w formie proszku do odwadniania osadów ściekowych na wirówce dekantacyjnej dla oczyszczalni ścieków GWDA sp. z o.o. w Pile, ul. Na Leszkowie 4 w ilości 25 ton.
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.