To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Tarnobrzeg: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM ELEMENTÓW ELEKTROAKUSTYKI, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU
Numer ogłoszenia: 265575 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242791 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. kard. Wyszyńskiego 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8223561, faks 015 8223561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM ORAZ URUCHOMIENIEM ELEMENTÓW ELEKTROAKUSTYKI, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH DLA POTRZEB REALIZACJI PROJEKTU WYKOŃCZENIA I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W TARNOBRZEGU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę, montaż i uruchomienie oraz konfigurację elementów elektroakustyki, oświetlenia scenicznego oraz urządzeń multimedialnych dla potrzeb wykończenia i wyposażenia budynku sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I w Tarnobrzegu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający oczekuje fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji urządzeń oraz wyposażenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Sprzedaż i dostawa transportem własnym elementów elektroakustyki - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Sprzedaż i dostawa transportem własnym elementów oświetlenia scenicznego - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Sprzedaż i dostawa transportem własnym urządzeń multimedialnych - według wykazu jakościowego i ilościowego określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Wykonanie instalacji - montaż, uruchomienie oraz konfigurację dostarczonych urządzeń oraz wyposażenia. Wszelkie materiały pomocnicze konieczne do instalacji urządzeń i okablowania dostarcza Wykonawca. e) Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego oraz przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin zegarowych. 4. Uwagi realizacyjne: a. Zamawiający wymaga uzgodnienia przebiegu tras przebiegu okablowania w celu uniknięcia niepotrzebnej degradacji struktury budynku. b. Dostarczane elementy muszą być zainstalowane z uwzględnieniem założeń określonych w projekcie wykończenia i wyposażenia wnętrz dostępnym na miejscu w siedzibie Zamawiającego. c. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Tarnobrzeg, ul. kard. Wyszyńskiego 1. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia (dotyczy robót montażowych), na urządzenia wg. gwarancji udzielanych przez producenta. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia - 14 dni od momentu podpisania umowy (około 01.12.2013 roku). 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. c. sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie oferty Wykonawcy. 10. Główny kod CPV - 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne - Urządzenia multimedialne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CZAK MUSIC Czak Mariusz, ul. Wiślna 11/3, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98106,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78800,00
Oferta z najniższą ceną: 78800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95348,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Bieżące utrzymanie, konserwacja i przeglądy sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Tarnobrzega"
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lek.-wet. dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, na terenie miasta Tarnobrzega .
- "Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kurasia 7 w Tarnobrzegu do istniejących przepisów przeciwpożarowych".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- Wyposażenie w pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć dodatkowych dla placówek oświatowych na terenie Gminy Księżpol
- Zakup wyposażenia - sprzęt elektroniczny - sprzęt fotograficzny wraz z oprzyrządzeniem na potrzeby Urban Lab
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa urządzeń multimedialnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





