Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i wykonania rozbudowy systemu centralnych serwerów internetowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: Wojciech Kochan, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i wykonania rozbudowy systemu centralnych serwerów internetowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy i wykonania rozbudowy systemu centralnych serwerów internetowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.26.40.00 - Serwery UNIX lub równorzędne Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie jest o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Opis warunków (podmiotowych i przedmiotowych) udziału w postępowaniu oraz opis i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określono w SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tzn. musi być autoryzowanym dostawcą lub producentem oferowanych urządzeń i posiadać personel techniczny przeszkolony do serwisowania tych urządzeń, lub posiadać podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienie na wartość ponad 350 tys. zł. netto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. dostawy serwerów klasy UNIX opartych na technologii 64-bitowych procesorów klasy RISC i podzespołów macierzy dyskowych i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego, 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ, oraz dołączyć opisy techniczne i funkcjonalne lub instrukcje obsługi oraz kopie certyfikatu CE, przy czym dopuszcza się w tym zakresie złożenie tych dokumentów w języku angielskim. 5. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na dostarczony sprzęt i 36 miesięczne wsparcie techniczne na uruchomiony serwis pocztowy z Sun Java Communications Suite, liczone od daty odbioru całości zamówienia wraz z bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 7) SIWZ terminie. 8. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione SIWZ, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnią lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniajacy powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. Informacjn o oświadczeniach i dokumentach, Jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2) Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 1) Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilko podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Dowód wniesienia wadium. 8) Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 9) Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 10) Wykaz dostaw wykonawcy. 11) Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy wraz z załącznikami od 1 do 4 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt 8) SIWZ, 12) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1, 2, 3, 4 i 5, SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. 12.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. 12.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. 12.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziano prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 13) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14) Dokumenty, o których mowa w pkt 9) 12 i 13, SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 15) W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9) (oprócz pkt 9) 6 i 7) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 10:05, Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, I piętro, pok. 118.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Sprzęt medyczny, serwerowo-sieciowy, komputerowy oraz oprogramowanie teleinformatyczne dla Poradni Medycyny Rodzinnej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Brudzew wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.