eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoUsługapełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadaniaKompleksowe przygotowanie przedsięwzięcia termomodernizacji obiektów SPZOZ w Działdowie w ramach PROGRAMU PRIORYTETOWEGO System Zielonych Inwestycji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-10

Działdowo: Usługa: pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania: Kompleksowe przygotowanie przedsięwzięcia termomodernizacji obiektów SPZOZ w Działdowie w ramach PROGRAMU PRIORYTETOWEGO System Zielonych Inwestycji.
Numer ogłoszenia: 265543 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231225 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania: Kompleksowe przygotowanie przedsięwzięcia termomodernizacji obiektów SPZOZ w Działdowie w ramach PROGRAMU PRIORYTETOWEGO System Zielonych Inwestycji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie Pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Kompleksowa termomodernizacja obiektów SP ZOZ w Działdowie. 1. Charakterystyka zadania inwestycyjnego Termomodernizacja będzie obejmować zespół budynków szpitalnych i obiektów towarzyszących na ulicy Leśnej 1 w Działdowie. Konstrukcja/technologia budynku tradycyjna Liczba kondygnacji nadziemnych od 2 do 7 Powierzchnia użytkowa 14.956,3 m2 Kubatura 44.088,5 m3 Termomodernizacja polegać będzie na: 1) kompleksowej wymianie instalacji c.o. wraz z remontem kotłowni c.o. i instalacji odprowadzającej spaliny 2) modernizacji instalacji wodnej, w tym c.w.u. i c.t. 3) budowie instalacji solarnej 4) remoncie kotłowni parowej 5) ociepleniu ścian i stropodachów 6) wymianie stolarki drzwiowej i okiennej 2. Okres realizacji Inwestycji - lata 2011 - 2012 Zamówienie obejmuje etapy realizacji Inwestycji, od udziału w wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych w drodze przetargu w oparciu o dokumentację techniczną i pozwolenie na budowę będące w posiadaniu Zamawiającego, do etapu zakończenia robót wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora wymaganych przepisami prawa zezwoleń, decyzji i certyfikatów, umożliwiających oddanie Inwestycji do użytku a także w okresie gwarancji i rękojmi. Do zadań Inwestora Zastępczego należeć będzie również całkowite rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego z wszystkimi partnerami współfinansującymi Inwestycję. 3. Szczegółowy zakres zadań Inwestora Zastępczego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przejął na siebie obowiązki należące do Inwestora wynikające z Prawa budowlanego i innych przepisów prawa, w zakresie przygotowania zadania inwestycyjnego, opracowanie aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego (przed podpisaniem umowy z NFOŚiGW) począwszy od etapu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, poprzez nadzór i koordynację robót budowlanych, ich odbiór oraz rozliczenie Inwestycji. Obowiązkiem Inwestora Zastępczego będzie wyegzekwowanie w imieniu Inwestora, wszystkich zobowiązań wynikających z udzielonych gwarancji, rękojmi oraz należytego zabezpieczenia wykonania umowy. Zadaniem Inwestora Zastępczego jest prawidłowa i terminowa realizacja zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie zakładanej jakości i reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. Inwestor Zastępczy jest w szczególności zobowiązany do: 1) współpracy z Zamawiającym podczas przygotowywania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych; 2) uczestniczenia w postępowaniu o którym mowa w pkt 1, w charakterze biegłego szczególnie w zakresie wyjaśniania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) powołania inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach oraz koordynatora - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 4) przygotowania niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego; 5) zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie, z oświadczeniem kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie oraz o zmianach powstałych w trakcie realizacji inwestycji; 6) koordynacja procesu realizacji inwestycji oraz nadzór inwestorski nad realizacją Inwestycji we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych; 8) prowadzenia kontroli jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 9) dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu; 10) opracowywania i przekazywania Zamawiającemu, kwartalnych raportów z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, postępu robót, zagrożeń, stanu BHP, oraz innych istotnych z punktu widzenia prowadzenia Inwestycji, informacji mających wpływ na jej wykonanie; 11) kontroli zgodności realizacji inwestycji z postanowieniami umowy z wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 12) oceny i kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składanie do Zamawiającego wniosków o ich uznanie wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym; 13) bieżącego załatwiania spraw dokumentacyjnych, wynikających w toku realizacji zadania oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie; 14) prowadzenia narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; 15) opracowania i wdrożenia systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 20 dni od dnia podpisania umowy procedur administracyjnych związanych z prowadzeniem Inwestycji obejmujących między innymi procedury administracyjne związane z obiegiem dokumentacji, prowadzeniem narad koordynacyjnych, raportowaniem, rozliczeniem; 16) opracowania i wdrożenia systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru; 17) zapewnienia ciągłego nadzoru na budowie w czasie prowadzenia robót budowlanych; 18) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy; 19) doprowadzenia do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający; 20) udziału w przygotowaniu dokumentów do złożenia przez wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 21) przekazywania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej inwestycji oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją; 22) egzekwowania usunięcia przez projektanta wad dokumentacji projektowej, a przez wykonawcę robót budowlanych usterek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 23) wykonania czynności związanych z inwestorską obsługą księgowości zadania oraz kontrola rozliczeń finansowych; 24) prowadzenia kontroli dotyczącej prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z wykonawcą robot; 25) sprawdzania faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz kwalifikowanie ich do zapłaty; 26) weryfikacji kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót; 27) przygotowania dokumentów związanych z naliczaniem ewentualnych kar umownych oraz odszkodowań od wykonawcy robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; 28) bieżącego prowadzenia księgowości inwestycyjnej; 29) prowadzenia sprawozdawczości inwestycyjnej - statystycznej, sporządzenie protokołów przekazania i odbioru środka trwałego; 30) rozliczenia końcowego inwestycji; 31) informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych wraz z propozycją sposobu ich wykonania. 32) sukcesywnego opiniowania przedstawianych Inwestorowi przez wykonawcę robót budowlanych, wszelkich próbek materiałów instalacyjnych, wykończeniowych i wyposażenia, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego; 33) akceptacji przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych instrukcji obsługi i eksploatacji obiektów w zakresie wykonanych robót, uwzględniającą listę producentów i dostawców urządzeń zainstalowanych w obiektach wraz ze szkoleniem użytkowników; 34) akceptacji opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; 35) wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 36) opiniowania pod względem technicznym i akceptowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, proponowanych przez wykonawcę rozwiązań równoważnych; 37) udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 38) udziału w przeglądach okresowych i gwarancyjnych; 39) wykonania innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji zadania; 40) pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie prac związanych z ewentualnymi robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji budowy, niezbędnymi do wykonania robót podstawowych; 41) pisemnego potwierdzania przez inspektorów gotowości wykonawcy inwestycji, do końcowego odbioru robót; 42) sprawdzania pod względem kompletności dokumentacji powykonawczej i jej zgodności z obowiązującym prawem oraz przekazania jej najpóźniej w dniu odbioru; 43) pisemnego powiadamiania wykonawcy robót o zgłaszanych przez użytkowników usterkach i wadach, a także egzekwowanie ich usunięcia od wykonawcy robót; 44) nadzoru nad usuwaniem wad i usterek przez wykonawcę robót, w okresie gwarancji i rękojmi; 45) organizowania przeglądów budowlanych w okresie udzielonych gwarancji oraz w okresie rękojmi, a w szczególności przed zwolnieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 46) dokonania ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z wykonawcą; 47) nadzoru nad czynnościami wykonawcy robót wynikającymi z obowiązków pełnienia serwisu i konserwacji urządzeń i instalacji; 48) archiwizowania korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu gwarancji i rękojmi; 49) składania Zamawiającemu wszelkich informacji na piśmie mających znaczenie dla realizacji inwestycji; 50) kontroli kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji; 51) sprawdzania dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym; 52) opracowania oraz przekazywania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów, w tym protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego; 53) dokonania rozliczenia kosztu zadania inwestycyjnego w terminie 60 dni od daty odbioru końcowego inwestycji, po dokonaniu zapłaty wszystkich faktur przez Zamawiającego; 54) przygotowania dokumentów oraz dowodów księgowych, będących podstawą wprowadzenia do ewidencji księgowej efektów zrealizowanej inwestycji w postaci środków trwałych; 4. Zakres odpowiedzialności Inwestora Zastępczego: 1) Inwestor Zastępczy ponosi pełną odpowiedzialność za sprawowanie nadzoru ze strony Zamawiającego nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności; nadzór nad planem BIOZ, określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.) o wszelkich zagrożeniach obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 2) Inwestor zastępczy we własnym zakresie zapewnia na potrzeby własne zaplecze socjalno-biurowe oraz łączność i komunikację a także obsługę biurowo-administracyjną dla potrzeb związanych z pełnieniem funkcji inwestora zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego. 3) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 4) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 5) Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową ocenianych w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 6) Inwestor Zastępczy udzieli Zamawiającemu rękojmi na świadczone usługi na okres 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót budowlanych. 5. Wspólny Słownik Zamówień - Kod CPV: Główny przedmiot zamówienia: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.31.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEST-BUD Mariusz Piórkowski, Nowa Wieś Kętrzyńska 10A, Kętrzyn, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252889,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67625,40

  • Oferta z najniższą ceną: 67625,40 / Oferta z najwyższą ceną: 299997,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.