eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › remont elementów infrastruktury zewnętrznej budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26534

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: remont elementów infrastruktury zewnętrznej budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Apelacyjny w Katowicach, do kontaktów: Zenon Tomaszkiewicz, Al. Korfantego 117/119, 40-156 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2004691, e-mail: przetargi@katowice.sa.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www. katowice.sa.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Ogólne usługi publiczne, Inne:wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elementów infrastruktury zewnętrznej budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Sądu Apelacyjnego w Katowicach Al. Korfantego 117/119. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont elementów infrastruktury zewnętrznej budynku Sądu Apelacyjnego w Katowicach - etap I 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: - wymianę niskoparametrowych przyłączy centralnego ogrzewania (zasilanie kompleksu garażowego i budynku banku BPH ), - wymianę wysokoparametrowego przyłącza cieplnego do budynku Sądu, - wymianę przyłącza wody do budynku Sądu, - wykonanie przyłącza wody do kompleksu garażowego, - remont ścian i stropów podziemnej części wymiennikowni 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b. wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum dwa zadania porównywalne z zakresem zamówienia. Za zadanie porównywalne z zakresem zamówienia będzie uważane zadanie polegające na wymianie lub wykonaniu preizolowanych zewnętrznych sieci cieplnych i wodociągowych o łącznej długości minimum 100 m i kosztach realizacji brutto minimum 150.000,00 zł, c. zatrudniają lub mają do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wodociągowych, d. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zakresu zamówienia. Wykonawca powinien przedłożyć opinię banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z której jednoznacznie wynika, że Wykonawca dysponuje kwotą w wysokości minimum 150.000,00 zł e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, opiewające na kwotę minimum 100.000,00 zł na jedno zdarzenie, aktualne w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, najlepiej spełniających warunki wymagane przez Zamawiającego. W tym celu zamawiający sporządzi ranking ocen Wykonawców. O pozycji w rankingu decydować będzie ilość punktów uzyskanych za wykonane zadania zgodnie z warunkami określonymi w punkcie b, przy czym za każde wykazane zadanie przyznany zostanie 1 punkt. Pod uwagę będą brane wyłącznie te zadania, które zostaną potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem informacji zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e. Wykaz osób nadzorujących wykonanie zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, f. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, g. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h. Dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile uprawnienie takie nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. b. (Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale.) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w punkcie a. składany jest wspólnie przez wykonawców, dokumenty wymienione w punktach b,c,g każdy z Wykonawców składa oddzielnie, dokumenty wymienione w punktach d-f mogą być złożone przez jednego z Wykonawców bądź wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119 w Katowicach - pokój 020 do 24 maja 2007 r. do godz. 1200. Wzór wniosku do pobrania ze strony Zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl (menu: Zamówienia Publiczne) Wniosek należy sporządzić w formie pisemnej. We wniosku należy dokładnie oznaczyć Wykonawcę. Wniosek podpisze osoba upoważniona do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu zostaną złożone wraz z wnioskiem w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Wniosek należy złożyć w kopercie uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, zaadresowanej na Zamawiającego, posiadającej oznaczenie KdsP.-236-12/07 oraz nazwę i adres Wykonawcy Wnioski złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.