Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Katowice, do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, 2598930, e-mail: bzp@um.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Gospodarki Komunalnej, Helena Guzik-Boniecka, Francuska 70/301, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 32 757 4728, e-mail: gk@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych pn: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie budynku przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach. Kanalizacja deszczowa o średnicach: a) dz 400 mm l= 50,00 m b) dz 315mm l= 175,00 m c) dz 250mm l= 9,50 m d) dz 160 mm l= 26,00 m Studzienki rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - 7 szt Studzienki osadnikowe bez syfonu - 3 szt Wpusty deszczowe żeliwne uliczne - 3 szt Rozbiórka i wykonanie nawierzchni asfaltowej - 1652 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej 390,00 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres Całkowita wartość zamówienia 507.865 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie dokumentacji wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1. Posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy i wykażą przychód za ostatni zbilansowny rok obrotowy ( na postawie rachunków zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów i meteriałów ), w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: - Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjno-inzynieryjnej bez ograniczeń, odpowiadajace wymaganiom określonym w ustawie- Prawo Budowlane i jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. Posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokosci min. 30 % wartości zamówienia t.j. 152.360 zł + VAT 4. Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali co najmniej 2 zadania, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z wykonawstwem sieci kanalizacyjnych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki podane w punktach od 1 do 4 będą rozpatrywane łącznie dla wszystkich wykonawców. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą wg zasady spełnia/ nie spełnia z wyjątkiem warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia, który będzie oceniany j.n. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - znaczenie warunku 100 pkt. Warunek oceniany będzie następująco: - wykonanie w ostatnich 5 latach dwóch zadań o wartości porównywalnej z przedmoitem zamówienia każde, związane z wykonawstwem sieci kanalizacyjnych 50 pkt - za każde następne zadanie 10 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktuane zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonaca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Zaświadczenie o niekaralności: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 25 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Rachunek strat i zysków za ostatni zbilansowany rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres 6. Informacja o osobach, które będą uczesniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. 7. Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumeny potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 8. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwiedzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGI: 1. Dokumenty zalączone we wniosku winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sklada dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 maja 2006. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mają być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605). Ofert wspólne W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy zobowiązani są dołączyć do wniosku: - Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocxnictwo musi zawierać informację o tym, który wykonawca jest liderem w konsorcjum. Załączone pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału, lub notarialnie poświadczonej kopii. Ponadto pełnomocnictwo winno byc podpisane przez wszystkich członków konsorcjum.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 14:00, Miejsce Urząd Miasta Katowice, Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Francuska70/p.301.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Serwis zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii z biopsją śródpiersia, serwis myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie
- Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków lub części budynku (lokalu) zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętów ogrodniczych będących w użytkowaniu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy".
- Świadczenie przez okres 36 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- BO - L9/10/XI - Boisko szkolne na miarę czasów - remont i doposażenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach
- Przebudowa sieci ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kozice Dolne Kolonia
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.