eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont ulicWilgi, Miodowej, Klukowskiej w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Gdańsk: Remont ulic: Wilgi, Miodowej, Klukowskiej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 265242 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulic: Wilgi, Miodowej, Klukowskiej w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont ulic: Wilgi, Miodowej, Klukowskiej w Gdańsku. 2. Zakres przewidziany do realizacji obejmuje : - ustawienie krawężników betonowych na ławie - 1721 mb - ustawienie obrzeży betonowych - 982 mb - wykonanie warstwy wzmacniającej z geotkaniny - 2285 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - 145 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - 1166 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt YOMB - 3970 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 16.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Zrealizował w bezpośrednim wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty polegające na utwardzaniu nawierzchni prefabrykowanymi elementami betonowymi o powierzchni łącznie nie mniejszej niż 5000m2. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 3. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat minimum dwóch zadań polegających na utwardzaniu nawierzchni prefabrykowanymi elementami betonowymi o powierzchni łącznie nie mniejszej niż 5000m2. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W cenie: 50,00 zł na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, bud. A, pok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.