eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn.- Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+565 - 5+000 Niekurza - Matiaszów, gm Osiek, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 27 + 700 - 29+900 Tarnowce - Słupiec, gm. Ł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Kielce: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn.: - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+565 - 5+000 Niekurza - Matiaszów, gm Osiek, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 27 + 700 - 29+900 Tarnowce - Słupiec, gm. Łubnice, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, - Budowa przepompowni wodnej w miejscowości Rybitwy, gmina Połaniec, woj. świętokrzyskie, - Rozbudowa przepompowni wodnej w Grabinie, gmina Łoniów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 265208 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn.: - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+565 - 5+000 Niekurza - Matiaszów, gm Osiek, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, - Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 27 + 700 - 29+900 Tarnowce - Słupiec, gm. Łubnice, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, - Budowa przepompowni wodnej w miejscowości Rybitwy, gmina Połaniec, woj. świętokrzyskie, - Rozbudowa przepompowni wodnej w Grabinie, gmina Łoniów, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach p.n.: 1.1. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+565 - 5+000 Niekurza - Matiaszów, gm Osiek, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, 1.2. Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 27 + 700 - 29+900 Tarnowce - Słupiec, gm. Łubnice, pow. Staszów, woj. świętokrzyskie, 1.3. Budowa przepompowni wodnej w miejscowości Rybitwy, gmina Połaniec, woj. świętokrzyskie, 1.4. Rozbudowa przepompowni wodnej w Grabinie, gmina Łoniów, woj. świętokrzyskie, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej do wykonywania robót melioracji wodnych oraz osobę posiadającą uprawnienia odpowiednie do zakresu robót elektrycznych. Ad 1.1 pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 3+565 - 5+000 Niekurza - Matiaszów gm. Osiek, pow. Staszów, zgodnie z opracowaną przez Biuro Projektowo - Wykonawcze POL-HYDRO Krystyna Polak, Jan Polak, ul. Wojewódzka 3/3, 25 - 536 Kielce, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: Część opisową, Część mapowo - rysunkową, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót. Ad. 1.2 pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły w km 27+700 - 29+900 Tarnowce - Słupiec gm. Łubnice, pow. Staszów, zgodnie z opracowaną przez Biuro Projektowo - Wykonawcze POL-HYDRO Krystyna Polak, Jan Polak, ul. Wojewódzka 3/3, 25 - 536 Kielce, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: Część opisową, Część mapowo - rysunkową, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót. Ad.1.3 pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa przepompowni wód w miejscowości Rybitwy gmina Połaniec, woj. świętokrzyskie, zgodnie z opracowaną przez Biuro Inżynierii Środowiska INŻYNIERIA Jan Macheta 25-150 Kielce, Os. Barwinek 15/70, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy budowlano - instalacyjny zawierający: Część opisową, Część mapowo - rysunkową, - Projekt wykonawczy część elektryczna zawierający: Zewnętrzną linia napowietrzno - kablowa SN 15 kV i linia NN, Instalację siły i sterowania oraz oświetlenie terenu przepompowni, System monitoringu i sterowania zdalnego przepompowni, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ad. 1.4 pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa przepompowni wodnej w Grabinie, gmina Łoniów, woj. świętokrzyskie, zgodnie z opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL Sp. z o.o., 02-237 Warszawa, ul. Instalatorów 9, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy część hydrotechniczno - budowlana zawierający: Opis techniczny, Część mapowo-rysunkową, Przedmiar robót, - Projekt wykonawczy część elektryczna - przyłącze elektroenergetyczne, - Projekt wykonawczy część elektryczna - instalacje elektryczne przepompowni - Przedmiar robót część elektryczna, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Z dokumentacjami w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 800 - 1400 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie technicznym, kosztowo-rozliczeniowym. b) Udział w przekazywaniu Wykonawcy placu budowy. c) Współdziałanie z Zamawiającym w zakresie problematyki robót dodatkowych wychodzących poza zakres rzeczowy umowy na roboty budowlane. d) Przygotowanie w trakcie realizacji robót projektów aneksów do umów o ewentualne roboty budowlane, zamienne lub dodatkowe lub opiniowanie takich projektów przygotowanych przez Zamawiającego. e) Udział w naradach technicznych dotyczących wykonywanych robót . f) Przygotowywanie wspólnie z Wykonawcą projektu podziału zadania na elementy do fakturowania i odbioru. g) Współdziałanie z nadzorem autorskim w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych dla zabezpieczenia interesów Inwestora. h) Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót. i) Zapewnienie co najmniej dwukrotnego pobytu na budowie w ciągu tygodnia w trakcie realizacji robót oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Potwierdzeniem pobytu jest wpis do dziennika budowy którego kopię należy dołączyć do faktury za nadzór inwestorski. j) Bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur wykonawcy. k) Dokonywanie odbiorów częściowych w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz udział w odbiorze końcowym zadania, a także nadzór nad usunięciem stwierdzonych usterek i niedoróbek. l) Udział w przeglądach gwarancyjnych. m) Końcowe rozliczenie zadania wraz ze sporządzeniem wymaganych dokumentów. n) Przekazywanie na bieżąco Inwestorowi informacji z rzeczowego i finansowego zaawansowania realizacji zadania. o) Udział w rozruchy urządzeń przepompowni oraz uczestnictwo w procesie inwestycyjnym Az do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Czynności nadzoru inwestorskiego powinny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwanej dalej PZP: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. posiadają doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem: poprzez udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi nadzoru inwestorskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co dwóch zamówień porównywalnych zamówień. Za zamówienie porównywalne uważa się dla każdego zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem obiektów hydrotechnicznych o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł dla każdego zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 3.1. dysponują lub będą dysponować osobami tj, które pełnić będą funkcję ; - Inspektora nadzoru inwestorskiego ( Inspektor wiodący - koordynujący prace inspektorów nadzoru), posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia w specjalności do nadzorowania robót w zakresie konstrukcyjno - budowlanych obiektów budowli hydrotechnicznych lub nieograniczone w specjalności melioracji wodnych. Inspektor ten winien posiadać, co najmniej pięcioletnie doświadczenia w zakresie nadzorowania robót melioracyjnych w zakresie obiektów hydrotechnicznych, w tym udokumentować nadzorowanie robót budowlanych w zakresie: - dwóch nadzorów nad robotami dotyczącymi budowy, remontu, modernizacji, przebudowy, itp., obiektów hydrotechnicznych o wartości robót budowlanych co najmniej 1 500 000,00 zł każdy, - Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - nieograniczonych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia posiadającego co najmniej trzy letnie doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad robotami w tej specjalności. Dopuszcza się udokumentowanie posiadania doświadczenia na obiektach innych niż hydrotechnicznych, Uprawnienia ww osób nie mogą w swojej treści w odniesieniu do przedmiotu zamówienia zawierać jakichkolwiek ograniczeń. 3.2. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy są obywatelami polskimi lub, jeżeli nie są obywatelami polskimi, to biegle władają jeżykiem polskim lub jeżeli nie są obywatelami polskimi i nie władają biegle językiem polskim, to Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza, zapewniającego stałe i biegle tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, nadzorem inwestorskim a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę jak i dostarczanych przez Zamawiającego. Przy zatrudnieniu tłumacza należy wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia , tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 4. Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej deliktowe: 250.000,00 zł, kontraktowe 100.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w poniższym punkcie: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp, a także muszą łącznie spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1 -3 Pzp. 5. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców występujących wspólnie określa poniższy punkt: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w ogłoszeniu obejmującą: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 - rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków- muszą być: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, składane jest jedno oświadczenie, które podpisuje ustanowiony pełnomocnik jeżeli wynika to z udzielonego pełnomocnictwa, lub wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę. Wymagana forma dokumentu - oryginał a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 a do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 2.2. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 2 - rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - muszą być: a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych usług nadzorów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 2 rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wymóg ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. b) dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazach zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 2.3. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 3 - rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - muszą być: a) w zakresie pkt. 2.1: - Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, spełniający wymagania określone w pkt. 3.1 - rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - we wzorze stanowiącym załączniki nr 4 i 4a SIWZ. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, jak i posiadanie określonego doświadczenia w stosunku do osób, wymienionych pkt. 3.1 rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wymóg ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, - Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu osób wskazanych w załączniku nr potwierdzających spełnienie warunków określonych pkt. 3.1 rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków c) uprawnienia wymagane prawem budowlanym dla danej specjalności, zgodnie z wymogami, określonymi w pkt. 2.1 rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - dla osób wymienionych w wykazach według wzoru stanowiących załączniki: 4, 4a do SIWZ. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, d) zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, wymienionych w wykazach, o których mowa w zał. nr 4, 4a do SIWZ, potwierdzające ich przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialność cywilnej aktualnego na dzień składania ofert. ( nie dotyczy kierownika rozruchu) Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w wykazach, według wzorów stanowiących załączniki nr 4a wykazał osoby, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 2.4. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w 4 - rozdziału III.2) WARUNKI UDZIAŁU - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków -muszą być: w zakresie pkt. 4 polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wymóg ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. 4. 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty za?świadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, iż jest więcej niż jeden przedsiębiorca ( wspólnik) należy do tego dokumentu załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4.1.) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b.- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokument pod lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio postanowienia pkt. 4.1 w tym zakresie. 5. Wszystkie dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający wykluczy wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy oraz wykonawców którzy nie złożyli pełnomocnictw, z następującym zastrzeżeniem: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.