Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Dobra: Usługa zastępstwa procesowego i doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego
Numer ogłoszenia: 265183 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zastępstwa procesowego i doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1) zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniach o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług za okres od 01 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2013 roku. 2) zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniach dotyczących VAT, innych niż wymienione w pkt 1 wynikających z istnienia lub możliwości wystąpienia roszczeń na postawie analizy weryfikacyjnej dotyczącej rozliczeń VAT Zamawiającego. Czynności podejmowane przez Wykonawcę, o których mowa w pkt1-2 będą dotyczyć także innych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, o ile będzie to konieczne dla uzyskania zamierzonego celu. Wykonawca w uzasadnionych przypadkach, wskaże ewentualne zagrożenia podatkowe, pomimo, iż analiza zagrożeń podatkowych Zamawiającego nie stanowi elementu wykonania czynności, o których mowa wyżej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
EOL KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- EOL Kancelaria Doradztwa Podatkowego Spółka z o.o., Spółka Komandytowa, ul. Kaszubska 53/5, 70-226 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649179,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 798490,38
Oferta z najniższą ceną: 798490,38 / Oferta z najwyższą ceną: 798490,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. w tym zakup i montaż pomp ciepła dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. w tym zakup i montaż pomp ciepła dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Budowa drogi ul. Wiosenna w Skarbimierzycach wraz z infrastrukturą - inicjatywa lokalna
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
więcej: przetargi DOBRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.