Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem okien PVC, w budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul Ćwiklińskiej 5a
Numer ogłoszenia: 265166 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew , ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem okien PVC, w budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul Ćwiklińskiej 5a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem okien PVC, w budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul Ćwiklińskiej 5a 2.Przedmiot zamówienia wg kodu CPV -45421100-5 3.Przedmiot zamówienia określają: - specyfikacja istotnych warunków zamówienia -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -dokumentacja techniczna -kosztorysy nakładcze 4. Zakres prac obejmuje: a) dostawę stolarki okiennej (jednoramowej) z PVC, spełniającej następujące wymogi: -szyby podwójne klejone, zespolone trzykomorowe o współczynniku K=1,1 W/m2K -w sanitariatach okna z szybą piaskową -okucia uchylno-otwieralne -okucia uchylne lufcika dolnego -podział stolarki musi odpowiadać podziałowi charakterystycznemu dla danej elewacji budynku w którym będzie montowana stolarka b) dostawę innych elementów: -żaluzje aluminiowe -moskitiery -rolety -zabezpieczenia przed ptakami 2 c) dostawę parapetów wewnętrznych d) dostawę obróbek blacharskich parapetu zewnętrznego z blachy ocynkowanej powlekanej o gr min. 0,6 mm 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową spełniającą wymagania ustawy Prawo budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; b) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac oraz dokonania własnych pomiarów i obliczeń c)Prace montażowe należy prowadzić z uwzględnieniem specyfiki pracy w Dziennym Ośrodku Adaptacyjnym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej , zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom, dzieciom i osobom trzecim d)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowaniu terenu po ich ostatecznym zakończeniu; e) Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem terenu prowadzonych prac oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy; f) Wszystkie materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom ustawy Prawo budowlane /Dz. Ustaw z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami/ w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości , zadeklarowane w ofercie materiały i urządzenia muszą mieć parametry techniczne nie gorsze od podanych w projekcie i specyfikacji technicznej. g) Materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacji; 6. Wykonawca wyrazi zgodę na 21-dniowy termin płatności faktury. 7. Wykonawca udzieli 10 letniej gwarancji na okna i 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie roboty ogólnobudowlane wykonywane w budynku licząc od daty podpisania przez strony protokółu odbioru końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziałów postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych / Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianami/. 2.Wykonawcy zobowiązani są do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłużone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie: spełnienia/ nie spełnienia. 5.Ofertę Wykonawców którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamówienia, zostaną dopuszczone do badania i oceny. 6.Wykonawcy którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków zamienia zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełniają Wykonawcy , którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem rzeczowym przedmiotowe zamówienie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie ich aktualności przez organ wydający dokument; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia , znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawcy złożą oświadczenie , że spełniają warunki udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 wg załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dokumenty i oświadczenia wymieniane w pkt. 1 lit a) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności oryginałem przez jedną z osób upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Zamawiający może w celu porównawczym zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych dokumentów. 4. Pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. /zgodne z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/ 5. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie aby: a) każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie ma obowiązek oddzielnego udokumentowania, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach do niniejszego zamówienia.; b) w przypadku składania oświadczeń o których mowa w art. 44 ustawy -Prawo zamówień publicznych, dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawcy razem spełniają warunku określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy- Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, iż oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c)Ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentowali w ofercie. Pełnomocnictwo może wynikać z osobnego dokumentu lub umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30 pok nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Wykonanie dokumentacji proj. - proj. bud. i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogow. dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW485 na odc. Bychlew-Jadwinin"
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
- Dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- Modernizacja energetyczna budynku Nasielskiego Ośrodka Kultury w Nasielsku
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





