Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Nowogard: Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nowogardzie
Numer ogłoszenia: 26514 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nowogardzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nowogardzie CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr S3 do SIWZ) i SST (załącznik nr S2 do SIWZ) Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) i SST (załącznik nr S2 do SIWZ). Wypełnienie zgodnie z kartą producenta. Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2.2 Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 z polem do koszykówki (15,1 x 28,1 m) i siatkówki (9,0 x 18,0) Podbudowa: Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr S3 do SIWZ) do i SST (załącznik nr S2 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) i SST(załącznik nr S2 do SIWZ) Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 szt - mechanizm regulacji wysokości - 2 szt - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 szt Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt - siatka do siatkówki - 1 szt 2.2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr S2 do SIWZ). 2.2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr S2 do SIWZ). 2.2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) oraz SST (zał. Nr S2 do SIWZ). 2.2.6. Budynek sanitarno-szatniowy Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr S3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr S2 do SIWZ). 2.2.7. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr S3 do SIWZ) i SST (załącznik nr S2 do SIWZ) 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - załącznik nr S1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - załącznik nr S2 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, - załącznik nr S3 - Dokumentacja projektowa, - załącznik nr S4 - Przedmiar robót (załączony przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym, nie stanowi podstawy wyceny robót, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania prac). Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni typu sztuczna trawa o właściwościach innych niż podane w załączniku S3 do SIWZ - w takim przypadku nawierzchnia syntetyczna boiska do piłki nożnej musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - włókno monofilowe - skład chemiczny włókna - polietylen, - grubość włókna - min. 100 mikronów - wysokość włókna - min. 50 mm, - dtex - min. 11000, - gęstość włókien - min. 150000szt/m2 Zamawiający nie wymaga aby producent trawy syntetycznej był członkiem ESTO Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz nawierzchnie syntetyczne wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). 11.2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO S.A. I O/Nowogard Nr 61 1240 3884 1111 0000 4209 2441 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego (tj. do dnia 10.03.2009 r. do godz. 9:00). 11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przed upływem terminu dołączyć do oferty. 11.7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 9.2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia) oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: a) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) ; b) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 9.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych) 10.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr S6 oraz Załącznik Nr S7 do niniejszej SIWZ. 10.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr S5 do niniejszej SIWZ, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr S10 do niniejszej SIWZ. 10.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. (Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych) 10.5. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa): a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny, b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 10.6. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): a) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny, b) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c) atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogardzie Wydział Inwestycji i Remontów pl. Wolności 5, 72-200 Nowogard.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie pl. Wolności 1 sala obrad Rady Miejskiej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Naprawa separatora balistycznego typu BS8 o nr 108 zainstalowanego w hali sortowni w RZGO Słajsino
- Remont instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w pawilonie F w Zakładzie Karnym w Nowogardzie
- Przebudowa odcinka ul. Górnej w Nowogardzie stanowiącego dojazd do lądowiska dla helikopterów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- "Modernizacja hali sportowej przy II Liceum Ogólnokształcącym w Nowogardzie w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi leśnej w Leśnictwie Olszyca.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska do piłki nożnej z systemem nawadniania oraz oświetleniem w Dopiewcu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z modernizacją bieżni okrężnej z bieżnią prostą i skoczni do skoku w dal w Radomyślu Wielkim
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Remont (modernizacja) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Korczynie obejmująca wymianę podłogi, montaż systemu poprawy akustyki oraz wymianę oświetlenia
- Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 10 w Chorzowie w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- "Bezpieczne Podwórko z Siłownią Pod Chmurką". Modernizacja ogólnodostępnego podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.