Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Lublin: dostawa odczynników laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 265087 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. 3 Maja 4, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 533 80 16, fax. 0-81 533 80 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psselublin.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - wzorce formazynowe, pakiet nr 2 - CRM do wody pitnej, pakiet nr 3 - roztwory wzorcowe, pakiet nr 4 - odczynniki, pakiet nr 6 - podłoża, pakiet nr 7 - podłoża Legionella, pakiet nr 8 - rurki Dragera, pakiet nr 9 - materiały pomocnicze, pakiet nr 10 - podłoża i materiały pomocnicze Colilert 18, pakiet nr 11 - testy do jakościowego wykrywania drobnoustrojów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 26.15.23.30 - 26.15.23.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (oświadczeń) wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a gdy wykonawca działa w formie spółki cywilnej - umowa spółki. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy; 3)oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 5) pisemne zobowiązanie podmiotu innego niż wykonawca o udostępnieniu, na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnosnym dokumencie rejestracyjnym); 7) wykaz co najmniej 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia pakietu nr 6 na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł. Każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz zrealizowanych dostaw dotyczy tylko wykonawców składających oferty w ww. pakiecie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lublinie ul. Uniwersytecka 12 20-029 Lublin pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lublinie ul. Uniwersytecka 12 20-029 Lublin sekretariat (pokój nr 13, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy fragmentów ulic Czechowskiej, Leszczyńskiego i Lubomelskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- "ZAKUP PODNOŚNIKA KOSZ.(ZWYŻKA) NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ OBRONY CYW. (DO EWAKUACJI LUDZI Z WYS., PROWADZENIA DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH, USUWANIA ZAGROŻEŃ ORAZ ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY)"
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego (aparatura kontrolna i badawcza) na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 3 części
- Dostawa aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z możliwością składania ofert częściowych
- RDW w Chełmie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
- "ZAKUP AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH".
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.