Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-07
Lublin: Przeprowadzenie testów integracji oprogramowania
Numer ogłoszenia: 265083 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie testów integracji oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: 1. sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowych scenariuszy testowych (testów akceptacyjnych) dotyczących warstwy integracyjnej (brokera integracyjnego) projektu Budowa zintegrowanej infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lubelskim, 2. przeprowadzenie testów akceptacyjnych warstwy integracyjnej wg uzgodnionych scenariuszy testowych; przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym raportów z testów akceptacyjnych warstwy integracyjnej, 3. sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowych scenariuszy testowych (testów akceptacyjnych) dotyczących portalu integracyjnego projektu Budowa zintegrowanej infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lubelskim, 4. przeprowadzenie testów akceptacyjnych portalu integracyjnego wg uzgodnionych scenariuszy testowych; przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym raportów z testów portalu integracyjnego, 5. sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowych scenariuszy testowych dotyczących infrastruktury VPN projektu Budowa zintegrowanej infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Lubelskim, 6. przeprowadzenie testów infrastruktury VPN obejmującej partnerów projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.70.00 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt 1 Pzp dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt 2 Pzp dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali należycie przynajmniej dwa zamówienia dla każdego z poniższych obszarów: a) integracja systemów klasy CMS/CRM i ERP dla co najmniej 30 pracowników zarejestrowanych w systemie klasy CMS/CRM, b) wdrożenie i utrzymanie wraz z redakcją treści systemu CMS o wartości zamówienia ponad 50 000 zł., c) przeprowadzenie procesu audytu lub testowania systemów informatycznych na kwotę nie mniejszą niż 8 000 zł. d) Zamawiający wymaga również poświadczenia zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. certyfikat jakości Aktualny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny, obejmujący wdrożenia i integrację istniejących systemów oprogramowania. Ocena spełniania warunku przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt 3 Pzp dotyczącego potencjału technicznego - Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) 3 specjalistami z wykształceniem wyższym informatycznym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów klasy ERP i CMS potwierdzonym udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej dwóch takich projektach gdzie projekt musiał polegać na wdrożeniu lub testowaniu rozwiązania w zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadania merytoryczne, b) 1 osobą pełniącą funkcję specjalisty ds. rozwiązań sieciowych dysponującą wiedzą na temat routerów, potwierdzoną certyfikatem Fortinet Certified Network Security Professional lub równoważnym, c) 1 osobą pełniącą funkcję specjalisty ds. sieci VPN, posiadającą doświadczenie w zakresie konfiguracji sieci VPN potwierdzone certyfikatem FortiGate Multi-Threat Security Systems II - Secured Network Deployment and Virtual Private Networks lub równoważnym, d) 1 osobą pełniącą funkcję specjalisty ds. systemów operacyjnych posiadającą certyfikat Microsoft Certified Professional lub równoważny. Ocena spełniania warunku przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku określonego w ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca powinien udokumentować że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000 zł, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena spełniania warunku przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny, obejmujący wdrożenia i integrację istniejących systemów oprogramowania, wydany przez niezależną organizację certyfikującą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, certyfikat jest wymagany dla każdego z wykonawców. W wypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie mogą mieć miejsce w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych niżej: 1) jeżeli opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej, 3) zmiany warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie na dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu, 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania umowy w pierwotnym zakresie lub niemożliwością należytego wykonania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania zamówienia. Ww. okoliczności wymienione stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 w pokoju nr 100 A Budynek Główny I p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





