eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › ZOZ/DZP/PN/19/08 Dostawa sprzętu medycznego, okulistycznego i laboratoryjnego do ZOZ w Oławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-21

Oława: ZOZ/DZP/PN/19/08 Dostawa sprzętu medycznego, okulistycznego i laboratoryjnego do ZOZ w Oławie
Numer ogłoszenia: 265028 - 2008; data zamieszczenia: 21.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011315, faks 071 3011312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawawroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZOZ/DZP/PN/19/08 Dostawa sprzętu medycznego, okulistycznego i laboratoryjnego do ZOZ w Oławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy są następujące urządzenia: część 1 - audiometr - szt 1 część 2 - aparat do laseroterapii - szt 1 część 3 -mikrotom saneczkowy- szt1 część 4 - pulsoksymetr - szt 2 część 5 - sprzęt okulityczny (perymetr komputerowy, lampa szczelinowa, tonometr aplanacyjny, autorefraktometr z keratometrią).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych II. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. III. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ na podst. Art. 22 wystawione przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.wystawione przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub podpisany wzór umowy 6) wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że dostawa ta została wykonaną należycie wystawione przed terminem składania ofert 7) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawiona pPrzed upływem terminu składania ofert 8) Świadectwo, że oferowany wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych pełnia wymagania zasadnicze oraz wystawione dla niego deklaracje zgodności i CE. Przed upływem terminu składania ofert 9)Opisy techniczne aparatury w postaci firmowych materiałów producenta/autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim wystawione przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ w Oławie ul.K.Baczyńskiego 1 55-200 Oława pok.nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ w Oławie ul.K.Baczyńskiego 1 55-200 Oława pok.nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: audiometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamawiana ilość 1 szt Audiometr diagnostyczny z 3 testami nadprożowymi: SiSi, Fowler, Stengert z wyposażeniem standardowym: słuchawki TC h39 (z osłonami p/hałasowymi), słuchawka kostna B71 przycisk pacjenta Oprogramowanie umożliwiające przesyłanie i wizualizację wyników badania audiometrii powietrznej i kostnej w komputerze. Możliwe wydrukowanie wyników badań na zwykłej drukarce podłączonej do komputera lub zapamiętanie wyników na dysk i komputera lub w bazie danych NAOAH3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparat do laseroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - 1szt.: Aparat do laseroterapii ze skanerem i sondą punktową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mikrotom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikrotom saneczkowy szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pulsoksymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pulsoksymetr szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt okulistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) perymetr komputerowy 2) lampa szczelinowa 3) tonometr aplanacyjny 4) autorefraktometr z keratometrią.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.