Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej na odcinku 280 m w oddziale 32 a, oraz na odcinku 100 m w oddziale 13 b w Leśnictwie Ujście
Numer ogłoszenia: 265023 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax. 084 6864259.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej na odcinku 280 m w oddziale 32 a, oraz na odcinku 100 m w oddziale 13 b w Leśnictwie Ujście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej na odcinku 280 m w oddziale 32 a, oraz na odcinku 100 m w oddziale 13 b w Leśnictwie Ujście polegająca na: - mechaniczne karczowanie pni: O 26÷35 - 2 szt. O 36÷45 - 16 szt. O 46÷55 - 9 szt. O 56÷65 - 1 szt. - wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, grunt kategorii I-II pozyskany z wykonania rowu przydrożnego jednostronnego (odcinek I+II) 380 m x 1,06m3/m - 402,8m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów spycharkami, wysokości do 0,5 m, grunt kat. I-II - 402,8m3, - wykonanie przelotowych prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury żelbetonowe O 60 cm - 6,0 m, - obudowa wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe, beton B-15 - 1,9 m3, - wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, wraz z rozplantowaniem urobku, grunt kategorii I-II (rowy odpływowe długości 2 x 30 m i głębokości 0,6 m) - 93,6m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 13 cm, odcinek I (280 x 3,0 = 840,0), odcinek II (100 x 3,0 = 300,0) - 1140,0 m2, - zaklinowanie podbudowy klińcem kamiennym, grubość warstwy 2 cm - 700,0 m2, - obustronne plantowanie poboczy gruntowych szerokości 0,75 m, odcinek I (2 x 0,75 x 280 = 420,0), odcinek II (2 x 0,75 x 100 = 150,0) - 570,0 m2 Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 900 zł. (słownie : dziewięćset złotych.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1.Prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2.Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze ( o wartości nie mniejszej niż 35 tys. zł netto), odpowiednio potwierdzone , że zostały wykonane należycie. 2.3.Dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4.Dysponują co najmniej następującym sprzętem: - koparka podsiębierna o pojemności łyżki 0,4m3, - równiarka mocy 100KM - spycharka mocy 100KM - walec statyczny samojezdny 10 t, - żuraw samochodowy 5-6t - ubijak spalinowy 200kg, lub zamienny, jako zespół sprzętowy w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl. (zestaw). Sprzęt samobieżny musi być sprawny technicznie, posiadać aktualny wpis do dowodu rejestracyjnego o odbytych badaniach technicznych. Emisja szkodliwych substancji do atmosfery musi spełniać określone obowiązujące wymagania i być niższa od dopuszczalnych stężeń. Przed rozpoczęciem robót należy dokonać wymaganych oględzin oraz sprawdzeń wynikających z przebiegu oraz książki pojazd dla każdego samochodu, celem dopuszczenia do ruchu. 2.5.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od daty bezusterkowego odbioru robót. 2.6.Wykonają zamówienie samodzielnie, bez zatrudniania podwykonawców. W przypadku konsorcjum wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy i udzielił wymaganej gwarancji, natomiast pozostałe warunki określone w dziale 6 niniejszej specyfikacji opisującym warunki udziału w postępowaniu będą oceniane łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: Wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentu stwierdzającego, że kierownik budowy posiada uprawnienia drogowe do nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót drogowych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 5/ dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie) - dotyczące ww. robót drogowych z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 6/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych ) -zał. nr 4, 7/ oświadczenie o udzielonej gwarancji zawarte we wzorze oferty, 8/oświadczenie, że zamówienie wykonają samodzielnie bez zatrudniania podwykonawców W przypadku składania oferty wspólnej: 9/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie zał. nr 4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96 (siedziba zamawiającego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96 w sekretariacie - pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Biłgoraj na potrzeby osób niepelnosprawnych
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Remont natrysków w pomieszczeniach sanitarnych w budynku internatu w Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słomniki, ul. Krakowska i Majora Hubala, Gmina Słomniki
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Budowa mini parku kieszonkowego przy ul. Pliszki na dz. nr 636 obr. Sikornik w Gliwicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.