eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRACE RENOWACYJNO - KONSERWATORSKIE PRZY ELEWACJI ZABYTKOWEGO DZIEDZIŃCA NR 2 SĄDU OKRĘGOWEGO, PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42 W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Szczecin: PRACE RENOWACYJNO - KONSERWATORSKIE PRZY ELEWACJI ZABYTKOWEGO DZIEDZIŃCA NR 2 SĄDU OKRĘGOWEGO, PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42 W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 26501 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, fax 091 4489915.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE RENOWACYJNO - KONSERWATORSKIE PRZY ELEWACJI ZABYTKOWEGO DZIEDZIŃCA NR 2 SĄDU OKRĘGOWEGO, PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42 W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1). Wstępne prace organizacyjne, ustawienie rusztowań, wykonanie zdjęć. 1.2). Wstępne umycie powierzchni ceglanej elewacji z zabrudzeń powierzchniowych smółek, kurzu i sadzy, strumieniem pary wodnej ze środkiem powierzchniowo-czynnym (detergent zmniejszający napięcie powierzchniowe). Należy unikać naruszenia zewnętrznej warstwy cegieł by ograniczyć wnikanie wody w otwartą strukturę, co w konsekwencji może prowadzić do niszczenia pod wpływem wilgoci i mrozu. * Po usunięciu zabrudzeń należy określić kolorystykę elewacji oraz sposób barwnego opracowania detali. Przedstawić do akceptacji w Biurze MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW w Szczecinie koncepcję opracowania kolorystyki.. 1.3). Mechaniczne doczyszczenie powierzchni cegieł z resztek szlamy przy pomocy narzędzi oraz ściernic. 1.4). Wykonanie napraw rynien, spustów, narożników dachu, opierzeń oraz innych usterek powodujących zaciekanie ścian. a. Zabezpieczenie przed wodą odpryskową dolnych partii muru. 1.5). Usunięcie wadliwych, źle wykonanych napraw, powodujących trwałe zniszczenia cegieł. 1.6). Wykucie wtórnych skorodowanych oraz uszczelniających wątek ceglany, spoin. 1.7). Zmycie z powierzchni cegieł luźnych pozostałości szlamy oraz innych nawarstwień 1.8). Mechaniczne oczyszczenie fragmentów muru w strefach występowania mchów, porostów oraz glonów, z użyciem pary wodnej. Trwała likwidacja nalotu poprzez wysycenie w/w miejsc preparatem aktywnie biologicznie. 1.9). Naprawa wątku muru: A). wymiana zniszczonych cegieł, materiałem o parametrach maksymalnie zbliżonych do oryginalnych. - rekonstrukcja brakujących i uszkodzonych kształtek, w partii dekoracyjnych gzymsów i podokienników - uzupełnienie ubytków masą przeznaczoną do wypełniania cegieł masą naprawczą po uprzednim wzmocnieniu podłoża głęboko penetrującym gruntem, B). Wymurowania i uzupełnianie C). rysy i ubytki w murze 1.10). Wzmocnienie zdezintegrowanych partii cegieł środkiem impregnującym 1.11). Rekonstrukcja fug zaprawą wapienno-trasową zblirząną w kolorze oryginalnych fug. (określenie kolorystyki w trakcie prac) Przywrócenie kolorystyki elewacji oraz stolarki drzwiowej należy dokonać na podstawie identyfikacji pierwotnych warstw i uzgodnieniu z MKZ. 1.12). Hydrofobizacja elewacji dziedzińca w celu ochrony przed wnikaniem wody i osadzaniem zabrudzeń. 1.13). Naprawa stolarki(drzwi, bramy): oczyszczenie z nawarstwień, flekowanie ubytków drewna,klejenie, szpachlowanie, szlifowanie uzupełnienie brakujących szyldów i klamek. ( w nawiązaniu do kolorystyki dziedzińca głównego) Malowanie stolarki wg. zatwierdzonej kolorystyki, farby. Malowanie stolarki wg. Projektu Kolorystycznego sporządzonego w oparciu o oryginalny barwny przekaz, zatwierdzony przez MIEJSKIEGO KONSERWATORA ZABYTKÓW w Szczecinie. 1.14). Konserwacja elementów metalowych - podciągów, odbojnic,okuć i zamków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie: 26 000 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: numer konta: 25 1 500 17 22 12 17 20 06 46 36 00 00. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9 do 14 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Okręgowy ul. Kaszubska 42 parter Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 lutego 2008r., do godz.10 00. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona,. 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przy czym nadzór nad robotami objętymi przedmiotem zamówienia prowadzić będą osoby uprawnione do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej, oraz legitymują się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadają uprawnienia konserwatorskie o specjalności konserwacja kamienia i detalu architektonicznego. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na pracach renowacyjno-konserwatorskich elewacji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 200 000 zł brutto każda, w tym jedno zamówienie na wykonanie powyższych prac w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000 zł , 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym/cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 2 do SIWZ ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej wymagane dokumenty rejestracyjne winny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.7 wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu prac przewidzianych do wykonania przez te osoby wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby oraz uprawnieniami budowlanymi w wymaganych specjalnościach, [wg załącznika nr 4 do SIWZ]. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 1.8 wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz robót. 1.9 aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku. 2. Zamawiający uzna warunek postawiony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.1 za spełniony, jeżeli członkowie konsorcjum spełnią go łącznie. 3. Zamawiający uzna warunek postawiony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.2 za spełniony, jeżeli członkowie konsorcjum spełnią go łącznie. 4. Zamawiający uzna warunek postawiony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.3 za spełniony, jeżeli członkowie konsorcjum spełnią go łącznie. 5. Zamawiający uzna warunek postawiony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.4 za spełniony, jeżeli członkowie konsorcjum spełnią go każdy z osobna. 6.Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. W związku z powyższym oferta złożona przez spółkę cywilną powinna spełniać następujące wymagania: oferta spółki winna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki osobno dla każdego z jej wspólników, chyba, że spółka dysponuje tylko jednym z ww. dokumentów wystawianych łącznie dla wszystkich wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Limanowskiego 1, 70-952 Szczecin, pok 412/413, IVp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, pok 239, IIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.