eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonywanie napraw związanych z usuwaniem skutków awarii instalacji budynkowych oraz prac konserwacyjnych w obiektach MS AGH w Krakowie - ZP/ 0528 /2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Kraków: Wykonywanie napraw związanych z usuwaniem skutków awarii instalacji budynkowych oraz prac konserwacyjnych w obiektach MS AGH w Krakowie - ZP/ 0528 /2008
Numer ogłoszenia: 264979 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw związanych z usuwaniem skutków awarii instalacji budynkowych oraz prac konserwacyjnych w obiektach MS AGH w Krakowie - ZP/ 0528 /2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wykonywanie napraw związanych z usuwaniem skutków awarii instalacji budynkowych oraz prac konserwacyjnych w obiektach MS AGH w Krakowie. W skład Miasteczka Studenckiego wchodzi m.in. 20 domów studenckich zamieszkałych przez około 9.000 studentów. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) malowanie emulsyjne i olejowe pomieszczeń wraz z robotami przygotowawczymi, 2) remont łazienek 3) naprawa posadzek z wykładziny PCV, 4) wykładanie schodów wewnętrznych, zewnętrznych i posadzek gresem, 5) naprawa dachów i rynien, 6) naprawa i uzupełnianie ścianek ceglanych oraz ścianek z płyt kartonowo-gipsowych, 7) naprawa tynków, wymiana odparzonych tynków wewnętrznych, 8) malowanie rur i grzejników, 9) demontaż starych i układanie nowych okładzin ściennych z płytek lazurowych ściennych w łazienkach i kuchniach, 10) wymiana posadzek w kuchniach i sanitariatach na płytki ceramiczne podłogowe, 11) naprawa podłoży pod posadzki. 1. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie robót, o których mowa powyżej, a które on musi przyjąć do realizacji. 2. Koszty zleconych robót rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysów opartych na KRN, zgodnie z zaoferowaną na formularzu ofertowym stawką roboczogodziny. 3. Łączna wartość w/w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć wartości 250.000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest udzielić pełnej (materiały, robocizna) gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Uwagi ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, 2. Przedmiotowe roboty będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie ważności umowy. 3. Wykaz obiektów Miasteczka Studenckiego przedstawiono w załączniku nr 7, 4. Wykonawca musi zrealizować zlecenie w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy innych drobnych prac budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia w zależności od jego bieżących jego potrzeb w ramach określonej umową kwoty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.61.90.00 - 45.61.90.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca winien posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: 1) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na łączną kwotę minimum 100.000,- zł, 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami nadzoru posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi, należącymi do Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane dokumenty: 1) wykaz zamówień (zał. 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie 2) wykazu osób (zał. 4) odpowiedzialnych za realizacje zamówienia 5.5 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.