eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBudowa przyłącza kanalizacji deszczowej na terenie Obwodu Drogowego w m. Prudnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Opole: Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej na terenie Obwodu Drogowego w m. Prudnik
Numer ogłoszenia: 264946 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej na terenie Obwodu Drogowego w m. Prudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej na terenie Obwodu Drogowego w m. Prudnik Roboty obejmują m.in. : a) Budowa przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 100, 160, 200mm z osadnikami i rurami deszczowymi wraz z wykonaniem podłoża pod kanały z materiałów sypkich b) wykopy w gruncie kat. IV suchym, pod rurociągi (10% ręcznie, 90% mech.) - wykopy wąskoprzestrzenne umocnione - wykopy szerokoprzestrzenne pod studzienki c) umacnianie wykopów jw. wypraskami wraz z rozbiórką d) zasypanie wykopów jw. wraz z zagęszczeniem zasypki e) transport nadmiaru urobku f) budowa studzienek rewizyjnych - 5szt. g) budowa studzienek ściekowych - 3szt. h) Montaż i demontaż oznakowania tymczasowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: A) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystarczających do bieżącej i terminowej realizacji robót w wysokości, co najmniej 30 000,00zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 50 000 zł. B) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót. Osoby na w/w stanowiskach kierowników ( budowy i robót ) winny posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: kierownik budowy - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownik robót - drogowej, w rozumieniu § 18 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji , oraz aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. C) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami , wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia tj: 1. samochody skrzyniowe o ładowności min. 5t - 1szt 2. frezarka do nawierzchni lub piła do ciecia betonu - 1szt 3. wibracyjna zagęszczarka płytowa lub ręczny walec wibracyjny - 1szt 4. Koparka lub koparko-ładowarka - 1szt. D) Doświadczenie Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 500,00mb kanalizacji deszczowej w ramach budowy lub przebudowy wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1) - 9) ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodne z treścią Formularza zawartego w SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą , że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 30 000,00zł . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 2. Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00zł . 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza (Potencjał kadrowy) zawartego w SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w IDW. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza zawartego w SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu . 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza zawartego w SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >>>> Oddziały >>> GDDKiA Opole >> Zamówienia publiczne >> do progów unijnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Nysie , Al. Wojska Polskiego 27, 48 300 Nysa tel./fax 077 433 24 78, www.gddkia.gov.pl, rdknysa@opole.gddkia.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:55, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Nysie , Al. Wojska Polskiego 27, 48 300 Nysa, sekretariat tel./fax 077 433 24 78,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.