Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU
Numer ogłoszenia: 264874 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ PAPIERU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu-realizowanego przez WUP w Katowicach w ramach Poddziałania 6.1.2. PO KL. 1. Część I 1 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 2 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwonym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 1szt 3 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 4 Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 5 Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 6 Dziurkacz z ogranicznikiem formatu, z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki min. 20 k. 1szt 7 Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB 3op 8 Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze 2szt 9 Kalkulator (o wymiarach nie mniejszych niż 150x150x10) z dużym czytelnym wyświetlaczem 2szt 10 Klej w sztyfcie pojemność 8g 2szt 11 Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 pakowane po 100 szt w paczce, 1000szt 12 Korektor w długopisie; szybkoschnący 2szt 13 Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic 5op 14 Linijka 30 cm,polistyren 1szt 15 Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 2szt 16 Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm, gumka, stalowa obudowa z metalowym klipsem i metalową końcówką 2szt 17 Przekładka kartonowa 1/3 A4; 100 sztuk w opakowaniu, 4 kolory 2op 18 Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4; pięć ścian opisowych, 100 mm, kolor niebieski 15szt 19 Rozszywacz 1szt 20 Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym, oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna etykieta na grzbiecie i otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, otwory na przedniej okładce, różne kolory 10szt 21 Spinacze krzyżowe po 12 szt. w opakowaniu 1op 22 Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op 23 Spinacze plikowe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op 24 Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag 1szt 25 Płyty czyste DVD-R 4,7 GB (cake po 50 sztuk) 50szt 26 Taśma klejąca 18mm*30m 2szt 27 Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek, okienko do opisu zawartości teczki 2szt 28 Teczka z gumką A4 karton lakierowany skrzydła wewnętrzne gumki narożne niebieska 5szt 29 Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek 1op 30 Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6 1szt 31 Zszywki o wymiarach 24/6 po1000 sztuk w opakowaniu 5op 32 Tabliczka na drzwi - tabliczka do zawieszenia na drzwiach, materiał pokrywy - pleksi-glas, (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - aluminium, materiał ramy - aluminium, głębokość - 8 mm, wysokość - 18 cm, szerokość - 25 cm. 1szt 33 Tabliczka na biurko - tabliczka do postawienia na biurko, materiał - pleksi-glas (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - aluminium, materiał ramy - aluminium, głębokość - 8 mm, wysokość - 8 cm, szerokość - 20 cm. 1szt 2. Część II Papier kserograficzny dostarczany przez Wykonawcę: 1) kolor biały 2) pozwalający na wydruk z urządzeń typu: - drukarka atramentowa - drukarka laserowa - faks - kserokopiarka 1 Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2) o białości nie mniejszej niż CIE 146, pakowany w ryzach po 500 sztuk. 25ryz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa osoba upoważniona przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy
adres: ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30 40-048 Katowice pokój 352 Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu-, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu -Studia podyplomowe: kolejny krok do profesjonalizmu- realizowanego przez WUP w Katowicach w ramach Poddziałania 6.1.2. PO KL. 1. Część I 1 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 2 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwonym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 1szt 3 Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 4 Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 5 Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt; chowany wkład; 0,5 mm 2szt 6 Dziurkacz z ogranicznikiem formatu, z plastikową antypoślizgową nasadką, pojemnik na ścinki min. 20 k. 1szt 7 Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB 3op 8 Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze 2szt 9 Kalkulator (o wymiarach nie mniejszych niż 150x150x10) z dużym czytelnym wyświetlaczem 2szt 10 Klej w sztyfcie pojemność 8g 2szt 11 Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 pakowane po 100 szt w paczce, 1000szt 12 Korektor w długopisie; szybkoschnący 2szt 13 Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP, pakowane po 100 szt. w opakowaniu o gr. min. 48 mic 5op 14 Linijka 30 cm,polistyren 1szt 15 Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm 2szt 16 Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm, gumka, stalowa obudowa z metalowym klipsem i metalową końcówką 2szt 17 Przekładka kartonowa 1/3 A4; 100 sztuk w opakowaniu, 4 kolory 2op 18 Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4; pięć ścian opisowych, 100 mm, kolor niebieski 15szt 19 Rozszywacz 1szt 20 Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym, oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, dwustronna etykieta na grzbiecie i otwór na palec, na dolnych krawędziach metalowe okucia, otwory na przedniej okładce, różne kolory 10szt 21 Spinacze krzyżowe po 12 szt. w opakowaniu 1op 22 Spinacze okrągłe 28 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op 23 Spinacze plikowe 50 mm pakowane po 100 szt. w opakowaniu 1op 24 Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag 1szt 25 Płyty czyste DVD-R 4,7 GB (cake po 50 sztuk) 50szt 26 Taśma klejąca 18mm*30m 2szt 27 Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek, okienko do opisu zawartości teczki 2szt 28 Teczka z gumką A4 karton lakierowany skrzydła wewnętrzne gumki narożne niebieska 5szt 29 Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek 1op 30 Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6 1szt 31 Zszywki o wymiarach 24/6 po1000 sztuk w opakowaniu 5op 32 Tabliczka na drzwi - tabliczka do zawieszenia na drzwiach, materiał pokrywy - pleksi-glas, (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - aluminium, materiał ramy - aluminium, głębokość - 8 mm, wysokość - 18 cm, szerokość - 25 cm. 1szt 33 Tabliczka na biurko - tabliczka do postawienia na biurko, materiał - pleksi-glas (kolor przezroczysty), materiał płyty tylnej - aluminium, materiał ramy - aluminium, głębokość - 8 mm, wysokość - 8 cm, szerokość - 20 cm. 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa papieru kserograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Papier kserograficzny dostarczany przez Wykonawcę: 1) kolor biały 2) pozwalający na wydruk z urządzeń typu: - drukarka atramentowa - drukarka laserowa - faks - kserokopiarka 1 Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2) o białości nie mniejszej niż CIE 146, pakowany w ryzach po 500 sztuk. 25ryz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.