Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy w zakresie wykonania i wdrożenia systemu informatycznego (Znak sprawy: ZP/MK/341/IV-76/06) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Mirosław Karaś, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Mirosław Karaś, ul. Canaletta 2, IIp., pok. 7, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 66 39, fax 022 595 66 68, e-mail: mkaras@warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Mirosław Karaś, ul. Canaletta 2, IIp., pok. 7, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 66 39, fax 022 595 66 68, e-mail: mkaras@warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Mirosław Karaś, ul. Canaletta 2, IIp., pok. 7, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 66 39, fax 022 595 66 68. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy w zakresie wykonania i wdrożenia systemu informatycznego (Znak sprawy: ZP/MK/341/IV-76/06). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie dedykowanego dla Centrum Zarządzania Kryzysowego - Systemu Wspomagania Zarządzania Kryzysowego (SWZK) zwanego dalej - systemem. Wykonany w ramach zamówienia system powinien spełniać poniższe minimalne wymagania: a)budowa w architekturze klient-serwer, b)wbudowany moduł obsługi zgłoszeń i zdarzeń zintegrowany z centralą telefoniczną i mapą cyfrową, c)możliwość dostępu do wybranych zasobów z poziomu popularnych na rynku przeglądarek internetowych, d)możliwość przeprowadzania szkoleń użytkowników bez wpływu na funkcjonowanie operacyjne, e)obsługa planów działania w zakresie ich tworzenia, edycji, aktualizacji i udostępniania, f)wbudowany moduł bazy informacyjnej, 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie projektu systemu zgodnie z wymaganiami SIWZ, b)wykonanie i wdrożenie systemu zgodnie z zatwierdzonym projektem, c)wykonanie zasilenia informacyjnego wykonanego systemu danymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego, d)wykonanie dokumentacji powykonawczej, eksploatacyjnej oraz użytkownika (obsługi) wykonanego systemu w 3 egzemplarzach wersji papierowej i elektronicznej (nośnik CD lub DVD), e)przeprowadzenie szkolenia użytkowników i administratorów wykonanego systemu, f)świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130000 euro Zakres przedmiotu zamówienia podano w pkt II.1.6. ppkt 2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 120;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp; b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp; c)wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego wspomagania Centrum Zarządzania Kryzysowego, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, Stanowiska Kierowania Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub Straży Miejskiej, o wartości min. 100.000,00 zł. netto każde (bez wartości ewentualnych dostaw sprzętu); d)posiadają wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001:2000 w zakresie systemów informatycznych. 2. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów, oświadczeń i wykazów wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów, oświadczeń i wykazów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Ocena spełnienia wymogu określonego w pkt 1. lit. c dokonana zostanie na podstawie załączonego do wniosku wykazu wykonanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, których przedmiotem było wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego wspomagania Centrum Zarządzania Kryzysowego, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, Stanowiska Kierowania Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub Straży Miejskiej, przy czym pod uwagę będą brane tylko zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł. netto (bez wartości ewentualnych dostaw sprzętu), oraz których należyte wykonanie potwierdzone jest stosownymi dokumentami (np. referencjami). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestnictwa w postępowaniu; b)oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy; c)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, 3 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; g)informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (dla osoby fizycznej), uzyskane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; h)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu zbiorowego), uzyskaną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; i)wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, których przedmiotem było wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego wspomagania Centrum Zarządzania Kryzysowego, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, Stanowiska Kierowania Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub Straży Miejskiej z podaniem krótkiego opisu przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i odbiorców; j)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie; k)certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie systemów informatycznych. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie Zamawiającego jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na fax 5953368 lub adres e-mail mkaras@warszawa.um.gov.pl). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wniosek składany wspólnie: Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem); b) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z uczestników wniosku wspólnego oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, czyli dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1 lit. c÷h składają wszyscy uczestnicy wniosku wspólnego; c) w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez uczestników wniosku wspólnego (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie); d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; e) wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; f) wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli pełnomocnika konsorcjum. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca Zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 lit. d, e, f, i h, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 lit. g, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: na podstawie art. 49 ust. 4 ustawy Pzp, bowiem zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/MK/341/IV-76/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.06.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.06.2006, godzina 13:00, Warszawa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Ranking Wykonawców: W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każde zrealizowane ponad 2 wymagane jako minimum zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego wspomagania Centrum Zarządzania Kryzysowego, Centrum Powiadamiania Ratunkowego, Stanowiska Kierowania Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub Straży Miejskiej, przy czym pod uwagę będą brane tylko zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł. netto (bez wartości ewentualnych dostaw sprzętu), oraz których należyte wykonanie potwierdzone jest stosownymi dokumentami (np. referencjami). Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie środowiska wirtualizacji wraz z systemem backupu
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





