eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BedlnoSukcesywne dostawy produktów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Bedlno: Sukcesywne dostawy produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 264862 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219044 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, Wojszyce 47, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie, tel. 024 2821468, faks 024 2821468 w. 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów spożywczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych do siedziby Zamawiającego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą dostawy m.in. następujących towarów: wafle; wafelki; ciastka, sucharki i herbatniki; wyroby cukiernicze; herbata; kawa; sól; ocet; kwasek cytrynowy; cukier i produkty podobne; środki spulchniające; kakao; miód sztuczny; zioła i przyprawy; ketchup; majonez; musztarda; chrzan, ćwikła z chrzanem; warzywa przetworzone; przetworzone owoce; syropy owocowe; makaron; zupy sproszkowane; żelatyna; budynie, kisiele; galaretka; produkty przemiału ziarna: mąka pszenna, kasze, płatki owsiane i kukurydziane, ryż; i inne. Szacunkowa ilość zamawianych przez Zamawiającego towarów w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynosi około: wafle - ok. 1550 szt.; wafle - ok. 80 kg; herbatniki i ciastka - ok. 280 kg; ptasie mleczko i galaretki - ok. 160 kg; biszkopty, herbatniki, krakersy i suchary - ok. 1630 paczek/szt; herbata op. 100g - ok. 2500 szt.; kawa op. 500g - ok. 200 szt.; sól - ok.400 kg; ocet - ok. 20 szt.; kwasek cytrynowy - ok. 650 szt.; cukier - ok. 2200 kg; cukier puder i cukier waniliowy - ok. 170 szt.; środki spulchniające - ok. 70 szt.; kakao - ok. 100 szt.; miód sztuczny - ok. 135 szt.; zioła i przyprawy - ok. 2566 szt.; ketchup, majonez, musztarda, chrzan ćwikła z chrzanem - ok. 824 szt.; warzywa przetworzone: szczaw, kukurydza i groszek konserwowy, koncentrat pomidorowy, sałatki wielowarzywne - ok. 3219 szt.; przetworzone owoce: dżem, marmolada, powidła - ok. 1249 szt.; syropy owocowe - ok. 680 szt.; makaron - ok. 2000 szt./paczek; zupy sproszkowane - ok. 1100 szt.; żelatyna - ok. 30 szt.; budyń i kisiel - ok. 1350 szt.; galaretka - ok. 1200 szt.; produkty przemiału ziarna: mąka pszenna - ok. 580 kg;, kasza jęczmienna i gryczana - ok. 540 kg;, kasza manna - ok. 70 kg; ryż - ok. 250kg;, płatki owsiane i kukurydziane - ok. 515 szt./paczek; i inne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.83.16.00 - Miód 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRADIS Sp. z o.o.; 20-952 Lublin, ul. Mełgiewska 7-9; Makroregion Centrum Oddział kutno, ul. Zielarska 5, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43311,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41769,82

  • Oferta z najniższą ceną: 41769,82 / Oferta z najwyższą ceną: 41769,82

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania, pierwsze w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszone w BZP nr 153538-2010, nr 163856-2010 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia) unieważnione 28 czerwca 2010 r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Drugie postępowanie prowadzono w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszone w BZP nr 186718-2010), zostało unieważnione 09 lipca 2010 r. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione, w szczególności w zakresie oraz wielkości przedmiotu zamówienia oraz jego istotnych cech, w zakresie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wprowadził żadnych zmian. Warunki udziału są identyczne z występującymi w dwóch poprzednich procedurach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.