Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Nowa Sól: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 264833 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy średniej (segment D), o następujących parametrach technicznych: a) rok produkcji 2013 r., b) typ nadwozia - kombi, 5 drzwiowe, c) samochód przeznaczony do przewozu 5 osób łącznie z kierowcą - liczba osób musi wynikać z homologacji, d) minimum 5-stopniowa manualna skrzynia biegów, e) silnik benzynowy o pojemność od 1900 cm3 do 2200 cm3, f) moc silnika minimum 150 KM, g) rozstaw osi kół nie mniejszy niż 2 700 mm, h) kolor nadwozia metalizowany czarny lub ciemny typu szary, grafitowy, brąz lub inny kolor zbliżony do uzgodnienia z zamawiającym, i) spełnianie wymagań normy EURO 5 pod względem emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, j) wielkość emisji dwutlenku węgla CO2 zmierzona wg procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych w cyklu łączonym nie większa niż 170 g/km, k) wyposażenie pojazdu: - przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, - poduszka kolanowa kierowcy, - boczne kurtyny powietrzne, - system zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania i przyspieszania typu ASR lub system równoważny, - system przeciwdziałający blokowaniu się kół podczas hamowania typu ABS lub system równoważny, - system stabilizacji toru pojazdu typu ESP lub system równoważny, - światła do jazdy dziennej, - kierunkowskazy w lusterkach zewnętrznych, - elektrochromatyczne lusterko wsteczne wewnętrzne, - tempomat, - zderzaki w kolorze nadwozia, - centralny zamek, - elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia, - elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, - kierownica wielofunkcyjna, - regulacja kierownicy w pionie i poziomie, - wspomaganie kierownicy, - klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, - elektryczna regulacja bocznych szyb przednich i tylnych, - podgrzewanie tylniej szyby, - dzielone oparcie tylnej kanapy 60:40 lub 1/3 -2/3, - szyny lub relingi do przytrzymywania, zabezpieczenia ładunku w bagażniku, - radioodtwarzacz CD z głośnikami, anteną samochodową sterowany z kierownicy, - bezprzewodowy głośnomówiący zestaw samochodowy do telefonu komórkowego komunikujący się z telefonem komórkowym za pomocą standardu Bluetooth, - kamera cofania, - czujniki parkowania - przód, - wbudowana w deskę rozdzielczą samochodu nawigacja satelitarna z mapą Polski i Europy, z kolorowym wyświetlaczem, menu i lektor w języku polskim, - komplet dywaników przód i tył, - alarm samochodowy antykradzieżowy, - oryginalne obręcze kół ze stopów lekkich z oponami letnimi o wymiarach minimum 215/55/R17, komplet opon zimowych 17, - koło dojazdowe lub zapasowe - zamawiający nie dopuszcza zestawu naprawczego, - minimum dwa komplety kluczyków do samochodu i osobne lub wbudowane piloty do alarm, - trójkąt odblaskowy, - gaśnica, - apteczka, - klucz do kół+podnośnik.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego samochodu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z wymogami określonymi we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - zużycie energii - 15
- 3 - wyposażenie dodatkowe - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok. 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzatorów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - ETAP I.
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego dla Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej Młodzieżowego Ośrodka Edukacyjno-Wypoczynkowego ,,Zatoka Uklei'' w Gawrych Rudzie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up dla IUNG PIB w Puławach
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Dostawa pojazdu dla Straży Miejskiej w Mielnie
- Dostawa samochodu dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.