eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńUsługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowychna obydwie części lub jedną wybraną część

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Gostyń: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część
Numer ogłoszenia: 264821 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Szczegółowy zakres usługi objetej cz. I i cz. II przedstawiono w opisie części zamówienia; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na obydwie części lub jedną wybraną część.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 50 % wartości szacunkowej (netto) zamówienia podstawowego, odpowiednio do wartości danej części zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (cz. I, cz. II) Zamawiający wymaga przedstawienia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów, wydane przez właściwego Starostę, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (cz. I) Zamawiający wymaga min. 1 - rocznego doświadczenia w wykonywaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); (cz. II) Zamawiający wymaga doświadczenia zawodowego w świadczeniu usług zamiatania mechanicznego na drogach publicznych - średniorocznie nie mniej niż 300 km (z okresu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (cz. I) Zamawiający wymaga dysponowania samochodem przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; (cz. II) Zamawiający wymaga dysponowania zamiatarką mechaniczną na podwoziu samochodowym; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (cz. I, cz. II) Zamawiający wymaga posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć ponadto: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - zmiany zakresu usługi, - zmiany terminu wykonania usługi, - uzgodnień w zakresie częstotliwości lub sposobu świadczenia usługi, - zmiany osoby odpowiedzialnej za nadzór nad wykonaniem umowy, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www. bip.gostyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Grzempowski, inspektor ds. gospodarki komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, tel. (65) 575 21 10, tel. bezpośr. (65) 575 21 38, w dni powszednie w godz. od 7:30 do 15:30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń - cz. I wg poniższego zakresu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zakres usługi: 1) opróżnianie koszy ulicznych w mieście (codziennie w dni robocze: od poniedziałku do soboty): - ilość koszy objęta zamówieniem wynosi ok. 420 szt. (zamawiający przewiduje zwiększenie ilości koszy w okresie trwania umowy o około 50 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny), - kosze na placach zabaw oraz przystankach autobusowych na wsiach opróżniane raz w tygodniu, - wykaz koszy ulicznych stanowi załącznik nr 3a; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 2) sprzątanie przystanków komunikacji w gminie: - sprzątanie polega na wywozie odpadów zebranych przy przystankach w gminie Gostyń przez wolontariuszy - co 2 tygodnie, za wyjątkiem przystanku PKS znajdującego się przy ul. Jana Pawła II, który należy sprzątać codziennie (pełny zakres sprzątania bez udziału wolontariuszy). - wykaz przystanków komunikacji wg załącznika nr 3b; usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 3) usuwanie padliny z terenu gminy: - polega na usuwaniu padliny z terenu gminy w terminie możliwie najkrótszym lecz nie dłuższym niż 5 godz. od zgłoszenia; zakłada się usuwanie 3 szt. padliny - średnio w okresie każdego miesiąca (uwaga: świadczenie usługi nie obejmuje zwierząt padłych w wyniku wścieklizny, ptasiej grypy, bądź innej choroby zakaźnej); usługa wykonywana w pełnym zakresie do końca roku; 4) opróżnianie kontenera w podwórzu ratusza, Rynek 2 w Gostyniu: - szacunkowa ilość opróżnianych kontenerów miesięcznie - 1 szt., przy średnim wypełnieniu kontenera - ok. 600 l usługa wykonywana w okresie 6 miesięcy: od stycznia do czerwca 5) opróżnianie pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów w gminie: usługa wykonywana w okresie 6 miesięcy: od stycznia do czerwca - wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg załącznika 3c i mapki nr 1 i 2; - wykonawca zobowiązany jest podczas opróżniania pojemnika do uprzątnięcia wszelkich odpadów pozostawionych przy dzwonach oraz uporządkowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie pojemników (m.in. wygrabienia terenu, pozamiatania utwardzonego terenu przeznaczonego pod dzwony, pozbierania papierków i innych zanieczyszczeń); - zamawiający planuje dokupić ok. 10 pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta i gminy Gostyń, co należy uwzględnić w kalkulacji ceny; Częstotliwość opróżniania: plastik a) miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień: - os. 700-lecia (bank), ul. Wojska Polskiego, ul. Energetyka, ul. Sikorskiego, ul. Górna x3, ul. Mieszka I x2, ul. Mostowa, ul. Zielona, ul. Powstańców Wlkp., ul. Nad Kanią, ul. Jana Pawła II (cmentarz), ul. Hutnika, ul. Przemysława, ul. Polna (przy skrzyżowaniu z ul. Boczną), ul. Tuwima - opróżnianie 2 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników. Pierwsze opróżnienie w dniach poniedziałek/wtorek, drugie opróżnienie czwartek/piątek, - pozostałe dzwony na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników, - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); b) miesiące: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, październik, listopad, grudzień: - na terenie Gostynia - opróżnianie 1 x w tygodniu bez względu na zapełnienie pojemników (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowego opróżnienia w przypadku całkowitego zapełnienia pojemnika), - na terenach wiejskich - na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); szkło - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca), - na terenach wiejskich na zgłoszenie telefoniczne (nie rzadziej niż raz w miesiącu); papier - opróżnianie 2 x w miesiącu na terenie Gostynia (w pierwszym i trzecim tygodniu miesiąca);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi sprzątania ulic, placów, przystanków komunikacji, opróżniania koszy ulicznych i pojemników służących do selektywnej zbiórki odpadów oraz usuwanie padłych zwierząt w Gminie Gostyń - cz. II wg poniższego zakresu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - zakres usługi: 1) utrzymanie w czystości ulic i placów w mieście (zamiatanie mechaniczne): - szerokość zamiatania mechanicznego - od 1,0 m do 2,0 m - należy przyjąć dwukrotne długości dróg (dwustronne zamiatanie); - w przypadku trudności w mechanicznym wykonaniu usługi, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do innego sposobu wykonania usługi, np. ręcznie; - w przypadku zalegania dużej ilości śmieci wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; - wykonawca winien przewidzieć ryzyko związane z koniecznością wykonania usługi z większą częstotliwością niż podaną w harmonogramie, m.in. w przypadkach złych warunków atmosferycznych; częstotliwość sprzątania: - ulice sprzątane 2 razy w tygodniu - wg załącznika 3d; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie parzyste - wg załącznika 3e; - ulice sprzątane co drugi tydzień - tygodnie nieparzyste - wg załącznika 3f; usługa wykonywana w okresie 8 miesięcy (poza okresem zimowym); Informacja: przedmiot zamówienia nie obejmuje usunięcia piasku po okresie zimowym -usługa zostanie wykonana przez ZGKiM w uzgodnionym terminie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.