eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › Dostawa oleju napędowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Radoszyce: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 264817 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255541 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, ul. Żeromskiego, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 36 591, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego, sklasyfikowana we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 09134100-8 Olej napędowy. 2. Dostarczane paliwo olej napędowy musi spełniać określone wymogi jakościowe zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu dostawy w: - Polskiej Normie: PN-EN 590, - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013r. poz. 1058). 3. Zamówienie obejmuje dostawę w 2015 r. tj. do 31.12.2015r. oleju napędowego w ilości 33 000 litrów do pojazdów Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę wielkości przedmiotu zamówienia umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania przetargowego. 4. Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie w stacji paliw Wykonawcy położonej w miejscowości Radoszyce lub w stacji paliw Wykonawcy położonej w miejscu oddalonym od miejscowości Radoszyce nie więcej niż 5 km. 5. Stacja paliw płynnych, o której mowa w pkt. 4 musi spełniać warunki techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.) 6. Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie w terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego. 7. Paliwo będzie pobierane przez upoważnionych pracowników kierujących pojazdami Zamawiającego. 8. Wykaz pracowników Zamawiającego upoważnionych do tankowania pojazdów z numerami rejestracyjnymi samochodów Zamawiającego zawierać będzie załącznik do umowy. 9. Każdorazowo bezpośrednio po zakończeniu tankowania oleju napędowego do zbiornika pojazdu Zamawiającego Wykonawca lub upoważniony pracownik Wykonawcy wystawi dokument WZ za dostarczony olej napędowy. W dokumencie WZ wpisany będzie dodatkowo numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego, cena jednostkowa, ilość zatankowanego paliwa. 10. Każde tankowanie pojazdu musi być odnotowane w karcie drogowej pojazdu z podaniem ilości zatankowanego paliwa, datą tankowania i podpisem wydającego paliwo. 11. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie zakupione paliwo w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o deklarowany upust. 12. Wykonawca wystawi fakturę VAT na podstawie dowodów wydania (WZ) dwa razy w miesiącu (w połowie i na końcu miesiąca). 13. Zapłata za dostawę oleju napędowego nastąpi na podstawie faktury VAT w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę. 14. Zakup paliwa dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Elżbieta Bartos, ul. Czarnowska 62, 26-065 Piekoszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145530,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 160710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160710,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.