eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śniadowo › przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Śniadowo - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-10

POZYCJA 26473

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Śniadowo: przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Śniadowo - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Śniadowo, do kontaktów: Jan Kurpiewski, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, woj. podlaskie, tel. 086 2176146, fax 086 2176168, e-mail: kurpiewski@hi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Śniadowo - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wierzbowo, Uśnik, Uśnik Dwór, Stare Konopki, Zagroby, Wszerzecz Kolonia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Śniadowo - etap II, w miejscowościach: 1. Przebudowa drogi gminnej we wsi Wierzbowo - 1,43 km, 2. Przebudowa drogi gminnej Uśnik Dwór - Uśnik - Wierzbowo - 2,31 km, 3. Przebudowa drogi gminnej Stare Konopki - Zagroby - 0,42 km, 4. Przebudowa drogi gminnej Wszerzecz Kolonia - 1,33 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części VII opracowania. Komplet projektów budowlanych oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru, znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, pok. nr 12 w godzinach od 8ºº - 15ºº. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak w pkt II. 1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 17 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od dnia otwarcia ofert)wykonał z należytą starannością min. 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i stopniu trudności , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, za zamówienie o podobnym charakterze Roboty ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi wykonanie zadania z należytą starannością. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia c) wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum jedną osobę, w branży drogowej, posiadający odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne pozwalające na realizację zamówienia, b) wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiazany jest załączyć do oferty dokumenty i załączniki wymagane przez Zamawiającego wyszczególnione w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto: Urząd Gminy Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, nr konta 16 8757 1024 3900 0752 2000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:30, Urząd Gminy Śnbiadowo, ul. Ostrołęcka 11, pok. nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGOPriorytet III :Rozwój lokalny Działanie 3.1: Obszary wiejskie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.