eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonania robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Warszawa: Wykonania robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej
Numer ogłoszenia: 264718 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Placówki Terenowej KRUS przy ul. Katowickiej w Kluczborku wraz z zagospodarowaniem terenu i towarzyszącą infrastrukturą. Zaprojektowano budynek 2-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem spadzistym wraz z garażem jednostanowiskowym. Teren przyszłej inwestycji nie jest zagospodarowany. Obszar opracowania projektu obejmuje powierzchnię terenu 1800 m2. Budynek należy do kategorii XII (budynki administracyjne). Przedmiotowa działka znajduje się w strefie konserwatorskiej /B/. Podłoże budowlane terenu składa się z gruntów nasypowych i gruntów rodzimych w postaci piasków drobnych i żwirów. Grunty nasypowe należy wybrać w całości z podłoża. Długość budynku z garażem 25,10 m Długość budynku bez garażu 21,14 m Szerokość budynku 10,59 m Wysokość budynku 9,30 m Wysokość garażu 3,30 m Powierzchnia zabudowy 263,98 m Powierzchnia użytkowa netto 386,88 m2 Kubatura budynku 1661,86 m3 Ilość miejsc postojowych 7. Budowa obiektu w technologii tradycyjnej murowanej. W elewacji frontowej zaprojektowano przeszklenie podkreślające partię wejściową budynku. Ściany zewnętrzne w części nadziemnej: tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce, izolacja termiczna do wys. 4,2 m -15 cm, powyżej 12 cm z wełny mineralnej w płytach. Ściany wewnętrzne nośne: tynk mineralny cement. wap. 1,5 cm + gładź gipsowa, pustak ceramiczny, tynk mineralny. Ściany wewnętrzne działowe z płyt gipsowo-kartonowych. Stropy międzykondygnacyjne - w zależności od pomieszczenia płytki gresowe, wykładzina podłogowa PCV, wykładzina dywanowa, jastrych cementowy 5 cm zbrojony siatką, folia budowlana, izolacja akustyczna 5cm styropianu FS 30, płyta wielokanałowa żelbetowa gr. 24 cm, tynk mineralny cementowo-wapienny. Przyłącza zaopatrujące budynek Placówki w gaz, wodę i odprowadzające ścieki sanitarne wymagają wykonania dodatkowych przecisków pod kolizyjnym skrzyżowaniem z przepustem wodnym. Projekt obejmuje sieć strukturalną, sieć cctv, sap, sswin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 28.01.2009r. do godz. 11.00. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z następujących form wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275/ zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 700.000,00 zł, 4. wykazali się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości netto każdego powyżej 1.000.000 zł. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy - Pzp 2. oświadczenie o treści zgodnej z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww. ustawy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 700.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz oddanych do użytku w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz od terminu składania ofert/ minimum 3 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości netto każdego powyżej 1.000.000 zł, według załącznika nr 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością, 9. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 11. wypełniony formularz oferty, 12. dowód wniesienia wadium, 13. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia /pełnomocnictwa/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 14. zobowiązanie według załącznika nr 2, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 15. wykaz zakresu robót, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 225..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.