Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Opole: Część I - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla pracowników Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi finansowaną ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Część II - Dostawa krzeseł i mebli pracowniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Część III - Dostawa krzeseł ortopedycznych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego ze stwierdzonymi przez lekarza wadami kręgosłupa
Numer ogłoszenia: 264692 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla pracowników Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi finansowaną ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II - Dostawa krzeseł i mebli pracowniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Część III - Dostawa krzeseł ortopedycznych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego ze stwierdzonymi przez lekarza wadami kręgosłupa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla pracowników Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi finansowaną ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II - Dostawa krzeseł i mebli pracowniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Część III - Dostawa krzeseł ortopedycznych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego ze stwierdzonymi przez lekarza wadami kręgosłupa. Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia w załącznikach (odpowiednio dla część I, część II, część III).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dot. części I - koszt zamówienia współfinansowany będzie ze środków UE - Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie, w ramach Pomocy Technicznej Schematu III Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla pracowników Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi finansowaną ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BAKO" SPÓŁKA CYWILNA MAREK SAWULSKI SYLWIA SAWULSKA JANUSZ SAWULSKI
- BAKO S.C. Janusz Sawulski, Jacek Zalwert, ul. Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2781,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2985,00
Oferta z najniższą ceną: 2985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3555,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Dostawa krzeseł i mebli pracowniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BAKO" SPÓŁKA CYWILNA MAREK SAWULSKI SYLWIA SAWULSKA JANUSZ SAWULSKI
- BAKO S.C. Janusz Sawulski, Jacek Zalwert, ul. Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17850,00
Oferta z najniższą ceną: 17850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27463,42
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Dostawa krzeseł ortopedycznych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego ze stwierdzonymi przez lekarza wadami kręgosłupaa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TWOJE BIURO VEGA BOŻENA SŁOCIŃSKA-LANG
jakie przetargi wygrała firma
TWOJE BIURO VEGA BOŻENA SŁOCIŃSKA-LANG
- Twoje Biuro VEGA Bożena Słocińska -Lang, Oddział Opole ul. Kępska 7, 45-129 Opole,, ul. Jałowcowa 14/1, 62-070 Dąbrówka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1657,38
Oferta z najniższą ceną: 1657,38 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2025
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Remonty obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
- Remont dw nr 463 km 22+480 - km 29+230 - w m. Krasiejów (skrzyżowanie ul. Niwki) do przejazdu kolejowego w m. Kolonowskie - realiz. w techn. uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Zakup, dostawa i uruchomienie toru wizyjnego z badaniem w wąskim paśmie światła wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dokończenie zagospodarowania parku wraz z budową pawilonu usługowego w ramach inwestycji "Budowa parku przy ul. Botewa"
- Dostawa wraz montażem krzeseł i stołów konferencyjnych oraz wózków transportowych do budynku domu kultury przy ul. Chociebora 15 w Poznaniu
- Dostawa i montaż foteli obrotowych oraz krzeseł w ramach inwestycji "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 158 przy ul. Ciasnej 13 w Warszawie" (numer postępowania UD-IX-ZP-37-2025)
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.