Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Ostróda: UTRZYMANIE I REMONTY BIEŻĄCE ULIC NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2009 R.
Numer ogłoszenia: 264681 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, fax. 089 6429401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE I REMONTY BIEŻĄCE ULIC NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2009 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty bieżące ulic na terenie miasta Ostróda w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r., w zakresie: Część 1. Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników asfaltowych. Część 2. Wykonanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej. Część 3. Remonty bieżące dróg gruntowych. Część 4. Pozostałe roboty związane z utrzymaniem i remontami ulic. Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Część I. 5.300,- PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta PLN). Część II. 3.600,- PLN (słownie: trzy tysiące sześćset PLN). Część III. 1.000,- PLN (słownie: jeden tysiąc PLN). Część IV. 3.200,- PLN (słownie: trzy tysiące dwieście PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (adekwatnie do wybranej / wybranych części przedmiotu zamówienia); - musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej lub ogólnobudowlanej należącą do właściwego samorządu zawodowego, która to osoba będzie odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,- PLN, bez względu na ilość wybranych części; d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) (dalej: uPzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w lit. a, b, c, d. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych jn. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp zał. nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 2 A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Dokument stwierdzający, że osoba odpowiedzialna za realizację przedmiotu zamówienia posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. f) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. a, b, pkt 3 lit. b, c, f muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt. 3 lit. d, e, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. c, d, e, f; pkt 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 24.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie; ul. Mickiewicza 24; 14 - 100 Ostróda; pok. 25 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników asfaltowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - w technologii masy mineralno - asfaltowej - 1.800,0 m2;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego - 5.100 m2 - malowanie nowego oznakowania poziomego z trasowaniem - 300 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty bieżące dróg gruntowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym z uzupełnieniem wybojów (tłuczeń, kliniec, pospółka) - 20.000 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostałe roboty związane z utrzymaniem i remontami ulic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymiana i konserwacja oznakowania pionowego, w tym: - wykonanie nowego znaku (folia odblaskowa) - 80 szt. - wykonanie tabliczek do znaków drogowych (grupa T) - 40 szt. - wykonanie i ustawienie w podstawie betonowej nowego słupka (ocynkowanego) - demontaż starego - 80 szt. - remont słupka (demontaż, prostowanie, spawanie, malowanie, montaż) - 80 szt. - remont tarczy znaku (demontaż, prostowanie, montaż znaku do słupka) - 200 szt. - oczyszczanie i malowanie barierek i słupków (UBR) - 200 mb - naprawa, wymiana lub uzupełnianie z malowaniem elementów barierek (UBR) - 90 mb b) Remonty bieżące nawierzchni chodników. - remonty cząstkowe nawierzchni chodników obejmują przełożenie, uzupełnienie lub wymianę nawierzchni chodników: a) kostka polbruk (kostka z odzysku) - 100 m2 b) kostka polbruk (kostka Wykonawcy) - 200 m2 c) płytki betonowe (płytki z odzysku) - 120 m2 d) płytki betonowe (płytki Wykonawcy) - 300 m2 - wymianę lub uzupełnienie krawężników drogowych: a) krawężnik drogowy (krawężnik z odzysku) - 200 mb b) krawężnik drogowy (krawężnik Wykonawcy) - 100 mb - wymianę lub uzupełnienie obrzeży trawnikowych: a) obrzeża betonowe (obrzeża z odzysku) - 80 mb b) obrzeża betonowe (obrzeża Wykonawcy) - 250 mb Uwaga: Z wyjątkiem materiałów określonych w Części 4 lit. b odnośnik 1 lit. a i c, odnośnik 2 lit. a, odnośnik 3 lit. a do realizacji przedmiotu zamówienia należy przewidzieć materiały Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa ciągnika na potrzeby ZDP w Ostródzie
- "Dostawa drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2024"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE OSTRÓDY
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinka drogi w zespole garaży przy ul. Jastruna w Legnicy - Zadanie 1 i 2
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.