To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Poznań: Dostawa oraz montaż elementów wyposażenia tzw. małej architektury - 5 szt. koszy na śmieci oraz 6 szt. ławek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 264661 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455984 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż elementów wyposażenia tzw. małej architektury - 5 szt. koszy na śmieci oraz 6 szt. ławek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż elementów wyposażenia tzw. małej architektury dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18 w ilości: - 5 sztuk koszy na śmieci; - 6 sztuk ławek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 2-letniej gwarancji. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 7. Zamawiający zostanie powiadomiony pismem przez Wykonawcę o terminie dostawy przedmiotu umowy z 2 dniowym wyprzedzeniem. 8. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu próbnik kolorów celem akceptacji. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na elementy stalowe, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo paletę kolorów, z którego wykonane będą ławki. Umowa zostanie zawarta po ostatecznej akceptacji przedstawionej próbki przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.11.36.00 - Ławki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jacek Pietruszka J-TOR, ul. Agrestowa 35, Toruń, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17224,98
Oferta z najniższą ceną: 13757,55 / Oferta z najwyższą ceną: 46350,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Zakup odczynników dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Cytometrii Przepływowej
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego na potrzeby POZ Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa aplikatorów oftalmicznych RU 106 dla Oddziału Okulistyki
- Usługa dzierżawy urządzeń ortopedycznych wraz z serwisem tych urządzeń na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa 20 sztuk kontenerów siatkowych KP 7 z przeznaczeniem na odpady zielone
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu Publiczny Żłobek w Rypinie - I etap
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Orla "
- "Budowa zbiorników na deszczówkę przy budynkach użyteczności publicznej oraz edukacyjnych ekoogródków przy szkołach powiatu tucholskiego - etap 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.