Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Tarnobrzeg: Dostawa koszulek zimowych dla strażaków do ubrania koszarowego
Numer ogłoszenia: 264591 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu, ul. Targowa 3, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233507, faks 015 8233507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszulek zimowych dla strażaków do ubrania koszarowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu, ul. Targowa 3, 39-400 Tarnobrzeg koszulki zimowej z dzianiny bawełnianej w kolorze czarnym dla strażaków do ubrania koszarowego - kod CPV 18100000-0: Charakterystyka koszulki zimowej w kolorze czarnym: 1. Gramatura koszulki minimum 190 g/m2 2. Bawełna czesankowa z pełnych wyczesków - 100% bawełna. 3. Przędza uszlachetniona. 4. Splot dzianiny zasadniczej dwuprawy podwójny interlokowy. 5. Koszulka wykończona pod szyją i na rękawach ściągaczem z dodatkiem lycra. Tabela rozmiarów. Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Rozmiar Szt. 1 Koszulka zimowa M 12 2 L 37 3 XL 46 4 XXL 18 RAZEM 113 Dostawa wyżej wymienionych koszulek zimowych musi spełniać wymagania: 1. Polskich norm powołanych w załączniku do Rozporządzenia MSW i A z dnia 27.04.2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia (Dz. U. z 2010 r. nr 85, poz. 553 ). 2. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej ( Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 ). 3. Rozporządzenia MSW i A z dnia 30.11.2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej ( Dz. U. z 2006 r. nr 4, poz. 25 ). 4. Zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorów oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
jakie przetargi wygrała firma
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
- P.P.H.U SUBOR Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3164,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1874,10
Oferta z najniższą ceną: 1874,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2539,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawę koszulek można zaliczyć do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Gruntowa instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,82 kWp dla hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul. Krzywa 57.
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie Miasta Tarnobrzega"
- Usługa opieki serwisowej modułów oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- Dostawy odzieży roboczej
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.