eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubańbankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Lubań i jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-19

POZYCJA 26458

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubań: bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Lubań i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Lubań, do kontaktów: Marian Zwierzański -Skarbnik Miasta Lubań, ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, fax 075 6464405, e-mail: umluban@post.pl, www.luban.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Lubań i jej jednostek organizacyjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Prowadzenie rachunków bankowych polegajacych na świadczeniu nastepujacych usług 1)Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy, rachunków pomocniczych budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy i gminnych instytucji kultury - liczba rachunków obecnie ok. 70 (bez liczby rachunków z punktu 16) 2)Przekazywanie Zamawiającemu wyciągów z dnia poprzedniego w następnym dniu roboczym 3)Wydawanie blankietów czekowych do wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych 4)Realizacja czeków 5)Realizacja poleceń przelewów do innych banków 6)Realizacja poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w banku) 7)Przyjmowanie wpłat gotówkowych 8)Dokonywanie wypłat gotówkowych 9)Lokowanie wolnych środków na lokatach jednodniowych, tygodniowych, weekendowych 10)Obsługa operacji zagranicznych 11)Obsługa osób fizycznych, tj. przyjmowanie we wszystkich oddziałach i filiach (agencjach) banku (Wykonawcy) wpłat z tytułu podatków, należności cywilno - prawnych i opłat należnych Zamawiającemu oraz realizowanie wypłat z rachunku Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 12)Uruchomienie usługi bankowości elektronicznej dla 23 jednostek organizacyjnych Gminy 13)szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego systemu bankowości elektronicznej 14)Serwis systemu bankowości elektronicznej 15)Przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach 16)Obsługa masowych płatności - ok. 8000 płatników 17)Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń 18)Dokonywanie zmian karty wzorów podpisu w ramach opłaty ryczałtowej 19)Termin zamknięcia rachunku bankowego nie dłużej niż 10 dni od daty złożenia wniosku o jego likwidację 20)Obsługa zleceń w walucie obcej. Udzielenie kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżącym: 1)Udzielenie kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżącym w kwocie 900 000 zł. 2)Nie pobieranie opłat ani prowizji za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym i za udzielenie kredytu. 3)Nie pobieranie prowizji ani opłat od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym, a także od wszelkich czynności związanych z obsługą linii kredytowej. 4)Zabezpieczenie spłaty kredytu będzie stanowił weksel własny in blanco. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Lubań. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.07.2006; data zakończenia: 09.07.2011;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 17500 złotych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Oferenci wykluczeni z udziału z postępowania przetargowego: Z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy spełniają którąkolwiek z przesłanek określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki zakwalifikowania oferentów do postępowania Do postępowania przetargowego zostaną zakwalifikowani oferenci: 1)Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urząd Miasta Lubań, 59-800 Lubań, ul. 7-mej Dywizji 14, pok. nr 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.