eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA PUP W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Lidzbark Warmiński: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA PUP W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Numer ogłoszenia: 264525 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim , ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673339, 7673566, fax. 089 7673566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.lidzbark.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA PUP W LIDZBARKU WARMIŃSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BIUROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA PUP W LIDZBARKU WARMIŃSKIM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.82.00.00 - Serwery 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Dla części I 3700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych) przed terminem składania ofert. Dla części II 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych) przed terminem składania ofert. Wadium należy wnieść w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 47 1160 2202 0000 0000 6193 2421 w Banku Millenium. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Dębowej 8. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; wnieśli wadium w wysokości zgodnej z SIWZ, Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie kompletnej oferty na formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oceny spełnienia tych warunków pod względem kompletności, zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami dotyczącymi udzielania pełnomocnictwa dokona Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z niniejszą specyfikacją wg formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w SIWZ. Wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 6.1 SIWZ; dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.lidzbark.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dębowa 8 11-100 Lidzbark Warmiński lub otrzymać poczta na wniosek wykonawcy przesłany na faks: 089 767 35 66.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dębowa 8 11-100 Lidzbark Warmiński pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów PC, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania biurowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.10.00-7, 30.23.20.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9, 32.42.10.00-0, 48.31.00.00-4, 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia sieciowego, aktualizacji zabezpieczeń i oprogramowania antywirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie sieciowe, aktualizacja zabezpieczeń i oprogramowanie antywirusowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7, 48.20.00.00-0, 48.76.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.