Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-07
Kielce: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 264488 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach , ul. Oskara Kolberga 4, 25-620 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3457496, 041 3671611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach: Security Firewall, Drukujące urządzenia wielofunkcyjne laserowe (mono), drukarki A4 mono, Zasilacze awaryjne UPS, Komputery stacjonarne wraz z oprogramowaniem, Monitory 22 LCD, Microsoft Office 2013 PL PKC użytkowników domowych i małych firm, Listwy zasilające, Dyski 3,5 cala, Drukujące urządzenia wielofunkcyjne kolor, Switch 8 portowy, Serwer, Microsoft Windows Server Standard 2012 PL R2 64-bit z nośnikiem DVD, Macierz dyskowa.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 32.41.31.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Deklaracja CE, Certyfikat 80Plus Gold, Certyfikat Microsoft - wydruk ze strony, Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, Certyfikat Energy Star 5.0 - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, Specyfikację techniczną oferowanego urządzenia zgodnie z opisem w pkt 4.1. zadanie 3 poz. 1 - Serwer oraz pkt. 4.1 zad. 1 poz. 5 - komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem, Zamawiający dopuszcza złożenie ww. certyfikatów w języku polskim lub angielskim) wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - pkt. 4.1 SIWZ Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców lub podpisaniu oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
ul. Kolberga 4
25-620 Kielce
pokój nr 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ul. Kolberga 4 25-620 Kielce pokój nr 131.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: Security Firewall, Drukujące urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono, Drukarka A4 laserowa mono, Zasilacz awaryjny UPS, komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem, monitor 22 LCD, Microsoft Office 2013 PL PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.80.00.00-8, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: Listwy zasilającej, Dysk 3,5 cala, Drukujące urządzenia wielofunkcyjne laserowe kolor, Switch 8 portowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.41.00-9, 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego, podzespołów i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: Serwer, Microsoft Windows Server Standard 2012 PL R2 64-bit z nośnikiem DVD, Macierz dyskowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Muzeum Zabawek i Zabawy
- Zakup wraz z dostawą odczynników do izolacji DNA i RNA z wykorzystaniem urządzenia Maxwell dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Sąd Okręgowy w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Zakup oraz dostawa monitorów interaktywnych wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Dostawa licencji oprogramowania do zarządzania procesami i projektami oraz dokumentacją dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
- Dostawa macierzy dyskowej wraz z instalacją w IERiGŻ-PIB
- Dostawa i montaż nowoczesnego ekranu LED (telebimu) wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem na istniejącej konstrukcji w Krytej Pływalni Olimpijczyk w Gliwicach, przy ul. Oriona 120.
- Dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem systemowym dla Urzędu Gminy w Żukowie i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żukowie, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.