eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Poznań: Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 264442 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Informacje ogólne 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2) Zamówienie zostało podzielone na II zadania, szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ - Lokalizacja usług. 2. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na koszeniu traw i chwastów mechanicznym i ręcznym na całej szerokości pasa dróg powiatowych na długości łącznie na wszystkich zadaniach 159.352,00 mb. 2) Koszenie traw i chwastów w pasach dróg będzie wykonywane 1-krotnie. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z Inspektorem Nadzoru. Wykaszanie należy wykonać na całej szerokości pasa drogowego po obydwu stronach jezdni. Szerokość wykaszania - obejmuje całą szerokość pasa drogowego łącznie z rowami przydrożnymi (skarpa, dno rowu, przeciwskarpa), jak również na wyspach, placach, skrzyżowaniach i trawnikach przy chodnikach. Granicę pasa drogowego będą wyznaczały miejsca takie jak: ogrodzenie, początek pola uprawnego, budynek. W przypadku wątpliwości z ustaleniem granicy pasa drogowego należy zwrócić się do Inspektora Nadzoru. Koszenie traw należy wykonać również na skarpach w przypadku przebiegu drogi w wykopie lub nasypie. 3) Sprzęt ciężki (ciągniki) nie może poruszać się po chodnikach i ścieżkach, gdyż grozi to uszkodzeniem tych nawierzchni. W miejscach, w których występują utrudnienia m.in. z powodu barier, słupków koszenie należy wykonać ręcznie. 4) Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Na odcinkach, gdzie wykaszanie ma miejsce w obszarze zabudowy skoszoną trawę należy usunąć. Na pozostałych odcinkach dopuszcza się odkład skoszonej trawy w miejscu jej wycięcia bez zgrabienia i zebrania w stosy. Wszelkie odpady (śmieci) zalegąjące w pasie dróg powiatowych na odcinkach objętych koszeniem należy usunąć i wywieźć na składowisko odpadów za pisemnym potwierdzeniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia - doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się) wykaże w formie załączonego wzoru Doświadczenie zawodowe, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje) należycie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna usługi o wartości brutto równej co najmniej 20000,00 zł każda w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym oraz wykaże, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym na jedno zadanie: -kosiarka doczepna bijakowa - 1 szt., -kosiarka żyłkowa, spalinowa lub elektryczna do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych - 1 szt., Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 zadanie musi wykazać spełnienie warunku oddzielnie na każde zadanie, zgodnie z załączonym wzorem Wykaz sprzętu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna należyte wykonanie usług określonych przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Formularz cenowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Dokumenty wymagane w ust. 2 pkt 5 i 6 VI rozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin realizacji umowy może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usługi - fakt ten musi być potwierdzony przez osobę wskazaną przez Zamawiającego sprawującą nadzór nad realizacją zamówienia, 3) wystąpienie okoliczności (np. konieczność wykonania usług dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowy terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn określonych powyżej nie stanowi podstawy zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 V piętro, pok. 508, kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 V piętro, pok. 508, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.