Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Rzeszów: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego oraz biblioteki sądowej Sądu okręgowego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 264439 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie , Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, fax. 017 8756299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego oraz biblioteki sądowej Sądu okręgowego w Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego oraz biblioteki sądowej Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Na przedmiot zamówienia pod nazwą jak wyżej składają się dwie (2) części zamówienia: - Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dla systemu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - część I. - Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie systemu do obsługi biblioteki sądowej Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dla systemu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - część II. Zamawiający w celu potwierdzenia, że - oferowany przez Wykonawcę osobno na część I zamówienia i (lub) część II zamówienia przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych wymagań dla przedmiotu tj. parametrów, funkcjonalności i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części I i (lub) II zamówienia, poprzez wypełnienie odpowiedniego osobno dla danej części zamówienia formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załączniki Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. Wykonawca wypełnia odpowiedni formularz jak wyżej, osobno na daną część zamówienia, na którą składa ofertę. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał wyżej wymienionego formularza osobno dla części I i części II zamówienia. Niniejsze oryginały formularzy muszą być sporządzone w języku polskim i podpisane przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - dotyczy części I, II zamówienia). W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu. III.2.1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część i, II zamówienia), którzy: III.2.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r.- o swobodzie działalności gospodarczej - Dz. U. nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). III.2.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). III.2.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). III.2.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2.1.1.1. i pkt. III.2.1.1.4. niniejszej SIWZ, każdy z Wykonawców musi spełnić indywidualnie, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.: III.2.1.1.2., III.2.1.1.3., niniejszej SIWZ wykonawcy mogą spełnić łącznie. III.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia): III.2.2.1. Zamawiający oceni w każdej części zamówienia osobno, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.2.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do SIWZ i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów (o których mowa w rozdziale 9 SIWZ), żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. III.2.2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców przez Zamawiającego - biorąc pod uwagę zapis pkt. III.2.2.1. niniejszego rozdziału - zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca -spełnia- albo -nie spełnia- poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dotyczy części I, II zamówienia). III.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, (zgodnie z Rozdziałem 8 niniejszej SIWZ) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: III.3.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). III.3.1.1.a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.3.1.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt III.3.1.1. lub III.3.1.1.a. niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia). III.3.1.1.b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.3.1.1.a. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowe dokumenty zawierające oświadczenie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę część I, II zamówienia). III.3.1.2. Dokumenty, o którym mowa w pkt III.3.1.1. niniejszego rozdziału muszą zostać złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt. III.3.1.1. każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie. III.3.1.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Niniejszy oryginał oświadczenia musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. UWAGA: wykonawca składając powyższe oświadczenie, wpisuje w nagłówku treści oświadczenia numer części zamówienia, której ono dotyczy - (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część I, II zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, Oddział Gospodarczy, I piętro, pok. 106, nr fax-u: 017/ 87-56-299, 017/ 87-56286.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, Oddział Gospodarczy, I piętro, pok. 106..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego Sądu Okręgowego w Rzeszowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie systemu do obsługi archiwum sądowego Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dla systemu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - część I. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część I zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. i III.2.2. niniejszego ogłoszenia. Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału postępowaniu na część I zamówienia zawiera pkt. III.3.1. niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi biblioteki sądowej Sądu Okręgowego w Rzeszowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie systemu do obsługi biblioteki sądowej Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania dla systemu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - część II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków na część II zamówienia - zgodnie z pkt. III.2.1. i III.2.2. niniejszego ogłoszenia. Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na część II zamówienia zawiera pkt. III.3.1. niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sukcesywna paliw do samochodów i sprzętu będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie - zamówienie z podziałem na 4 zadania
- Dostawa wózków reanimacyjnych
- Wykonanie bieżących napraw, wymiana opon i wyważanie kół pojazdów, (...) i drobnego sprzętu użytkowanego w PZDW i jednostkach terenowych w 2026 r. - Zadanie nr 7, RDW Stalowa Wola - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaPSTEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach zamawiającego i dzierżawionych butlach wykonawcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem automatycznego ekspresu do kawy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa, instalacja urządzeń i oprogramowania komputerowego w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Kutno
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Dostawa i montaż książkomatu i infokiosku na potrzeby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku
- "Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej na potrzeby ZSCKR w Jabłoniu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





